Ciaran og Ciara Skrevet 20. november #6081 Del Skrevet 20. november Ikke vi heller Vi har aldri hoppet på ski Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 20. november #6082 Del Skrevet 20. november Det har jeg Jeg har aldri luke-parkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. november #6083 Del Skrevet 20. november Det har ikke vi Vi har aldri hatt sertifikat på bil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffe(vimse) kopp Skrevet 20. november #6084 Del Skrevet 20. november Ikke jeg heller. Jeg har aldri prøvd El sparkesykkel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. november #6085 Del Skrevet 20. november Ikke vi heller Vi har aldri kjørt monstertruck Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 21. november #6086 Del Skrevet 21. november Ikke jeg heller. Jeg har aldri sett 71 grader Nord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. november #6087 Del Skrevet 21. november Ikke vi heller Vi har aldri sett på Farmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 21. november #6088 Del Skrevet 21. november Det har jeg. Jeg har aldri sett en fossekall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. november #6089 Del Skrevet 21. november Ikke vi heller Vi har aldri sett en gjøk, vi har bare hørt den. Men vi har aldri sett den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesnillelilla Skrevet 21. november #6090 Del Skrevet 21. november Jeg har heller ikke sett en gjøk. Jeg har aldri løpt maraton Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. november #6091 Del Skrevet 21. november Ikke vi heller Vi har aldri eid en papegøye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 21. november #6092 Del Skrevet 21. november Ikke jeg heller jeg har aldri eid en hamster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. november #6093 Del Skrevet 21. november Ikke vi heller Vi har aldri hatt et marsvin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. november #6094 Del Skrevet 23. november (endret) Ikke jeg heller. Bare hatt noen når folk skulle ha ferie og reise bort. Jeg har aldri slettet meg fra dette forumet. Endret 23. november av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. november #6095 Del Skrevet 23. november Ikke vi heller Vi har ingen planer om å slette oss fra verken Diskusjon, Kvinneguiden, Foreldreforum eller Doktoronline 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. november #6096 Del Skrevet 23. november (endret) Ikke jeg heller. Upps...glemte meg der: jeg har aldri spist lønsj midt på natta noen gang. Endret 23. november av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. november #6097 Del Skrevet 23. november Det har vi. Vi har ingen planer om å lage stor middag i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl 06:14 #6098 Del Skrevet torsdag kl 06:14 Ikke jeg heller. Jeg har aldri sett det som en forbrytekse å spise frokost-godis midt i uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl 08:30 #6099 Del Skrevet torsdag kl 08:30 Ikke vi heller Vi har aldri vært i tropiske strøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet torsdag kl 11:15 #6100 Del Skrevet torsdag kl 11:15 Jeg har visst vært i et land som er innenfor det tropiske klimabeltet (ifølge et kart på internett), men det er ikke tropisk klima der. Jeg har aldri på et trylleshow. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå