Ciaran og Ciara Skrevet 11. november #6061 Del Skrevet 11. november Det har vi. Vi har aldri vært i Saharaørkenen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki-2.0 Skrevet 11. november #6062 Del Skrevet 11. november Ikke jeg heller Jeg har aldri vært glad i middagsselskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. november #6063 Del Skrevet 11. november Ikke vi heller. Vi har aldri likt oss i forsamlinger med mange mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 11. november #6064 Del Skrevet 11. november vært så opptatt av å være en del av flokken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. november #6065 Del Skrevet 11. november Anki-2.0 skrev (36 minutter siden): Ikke jeg heller Jeg har aldri vært glad i middagsselskap Ikke vi heller. Vi har aldri vært om bord på et cruiseskip. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 11. november #6066 Del Skrevet 11. november Ikke jeg heller jeg har aldri likt overentusiastiske intense folk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. november #6067 Del Skrevet 11. november Ikke vi heller. Vi har aldri holdt en 17. mai tale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 11. november #6068 Del Skrevet 11. november Ikke jeg heller jeg hadde aldri turt å holde tale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. november #6069 Del Skrevet 11. november Ikke vi heller. Vi har aldri vært i Syden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 11. november #6070 Del Skrevet 11. november Det har jeg jeg har aldri vært i Japan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. november #6071 Del Skrevet 11. november Ikke vi heller. Vi har aldri vært i Kina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 11. november #6072 Del Skrevet 11. november (endret) Ikke jeg heller jeg har aldri hatt et vilt, eksotisk kattedyr som kjæledyr Endret 11. november av jukkapalme Glemte aldri 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. november #6073 Del Skrevet 11. november Ikke vi heller. Vi har aldri vært på dykkerkurs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. november #6074 Del Skrevet 16. november Aldri jeg heller. Jeg har aldri padlet i kajakk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. november #6075 Del Skrevet 16. november Ikke vi heller Vi har aldri kjørt slalåm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. november #6076 Del Skrevet 17. november Ikke jeg heller. Jeg har aldri eid skøyter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet søndag kl 12:11 #6077 Del Skrevet søndag kl 12:11 Ikke vi heller Vi har aldri eid en slede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet søndag kl 15:31 #6078 Del Skrevet søndag kl 15:31 Ikke jeg heller jeg har aldri holdt tale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet søndag kl 17:34 #6079 Del Skrevet søndag kl 17:34 Ikke vi heller Vi har aldri skrevet en tale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet onsdag kl 12:52 #6080 Del Skrevet onsdag kl 12:52 Ikke jeg heller , men har talt uten manuskript. Jeg har aldri likt å bruke skjorte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå