Ciaran og Ciara Skrevet 23. oktober #5941 Del Skrevet 23. oktober Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri sunget i kor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 23. oktober #5942 Del Skrevet 23. oktober Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri sunget i kor. Det har jeg 🎶🎵🎼. Jeg har aldri spilt trekkspill 🪗. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. oktober #5943 Del Skrevet 23. oktober Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri spilt i korps. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. oktober #5944 Del Skrevet 24. oktober Ikke jeg heller Jeg har aldri brukt ordet "corpse" i mitt virkelige liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 24. oktober #5945 Del Skrevet 24. oktober Det har sikkert jeg mens jeg spilte et eller annet. Jeg har aldri turnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. oktober #5946 Del Skrevet 24. oktober Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært noe flinke til å gå på ski. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. oktober #5947 Del Skrevet 24. oktober Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært lei meg for å ikke være god på ski. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. oktober #5948 Del Skrevet 24. oktober Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært noe flinke til å gå på skøyter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 24. oktober #5949 Del Skrevet 24. oktober Jeg har stått mye på skøyter, men allikevel ikke axelhopp-flink. Jeg har aldri vært på en dyrekirkegård Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. oktober #5950 Del Skrevet 24. oktober Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri drevet med isbading. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 24. oktober #5951 Del Skrevet 24. oktober Har ikke "drevet med det" akkurat, men har gjort det 1 gang. Jeg har aldri hatt en xbox. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 24. oktober #5952 Del Skrevet 24. oktober Ikke jeg heller jeg har aldri vært interessert i gaming Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. oktober #5953 Del Skrevet 24. oktober Det har Cassidy Tvillingene vært litte grann. Vi har aldri vurdert å bli medlemmer av noe politiskparti. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. oktober #5954 Del Skrevet 24. oktober (endret) Ikke jeg heller. Jeg har aldri deltatt i glødende politisk prat. Endret 24. oktober av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. oktober #5955 Del Skrevet 24. oktober Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært på en sydhavsøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. oktober #5956 Del Skrevet 24. oktober Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært på island. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. oktober #5957 Del Skrevet 24. oktober Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært på Færøyene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. oktober #5958 Del Skrevet 25. oktober Ikke jeg heller. Jeg har aldri vurdert å haike langt av sted på ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. oktober #5959 Del Skrevet 25. oktober Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært på Shetland eller på Orknøyene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. oktober #5960 Del Skrevet 27. oktober Jeg har vært på shetland i fantasien og tv-serie. Jeg har aldri tenkt at været er negativt, selv om det er mye grått og regn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå