jukkapalme Skrevet 11. oktober #5821 Del Skrevet 11. oktober Ikke jeg heller jeg har aldri smakt cottage cheese Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 11. oktober #5822 Del Skrevet 11. oktober Ikke jeg heller. Jeg har aldri drukket meg full med barn tilstedee. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffe(vimse) kopp Skrevet 11. oktober #5823 Del Skrevet 11. oktober Ikke jeg heller. Jeg har aldri hoppet i fallskjerm /strikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. oktober #5824 Del Skrevet 11. oktober Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri stått på vannski. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 11. oktober #5825 Del Skrevet 11. oktober Ikke jeg heller Jeg har aldri – i lystige lag – unnlatt å bli med på en bånnski Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. oktober #5826 Del Skrevet 11. oktober Det har Cassidy Tvillingene, for vi drikker ikke alkohol. Vi har aldri vært noe flinke til å gå på rulleskøyter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 11. oktober #5827 Del Skrevet 11. oktober Ikke jeg heller jeg har aldri vært noe god i håndarbeid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. oktober #5828 Del Skrevet 11. oktober Det er Cassidy Tvillingene sånn passe flinke til. Vi har aldri vært noe flinke til å stå på skateboard. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 11. oktober #5829 Del Skrevet 11. oktober Ikke jeg heller jeg har aldri kunnet synge særlig bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. oktober #5830 Del Skrevet 11. oktober Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri gått på rulleski. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 11. oktober #5831 Del Skrevet 11. oktober Ikke jeg heller jeg har aldri likt danseband«musikk» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. oktober #5832 Del Skrevet 11. oktober Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært noe flinke til kanopadling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. oktober #5833 Del Skrevet 12. oktober Det har jeg aldri testet. Jeg har aldri vært på sommerlig speiderleir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. oktober #5834 Del Skrevet 12. oktober Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri likt å sole oss på stranden om sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. oktober #5835 Del Skrevet 12. oktober Ikke jeg heller. Jeg soler meg aldri. Jeg har aldri vært modell i en frisørsalong. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. oktober #5836 Del Skrevet 12. oktober Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært reklamemodeller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 12. oktober #5837 Del Skrevet 12. oktober Det hender jeg går rundt og reklamerer for diverse butikker jeg har nyss har besøkt. Jeg har aldri sett en film produsert av Wam & Vennerød. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. oktober #5838 Del Skrevet 12. oktober Jeg har sett alle sammen. Jeg har aldri levd i bokollektiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 12. oktober #5839 Del Skrevet 12. oktober Det har jeg. I lag med polakker og noen andre øst-europeere. Jeg har aldri vært på det høyeste punktet i min hjemkommune. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. oktober #5840 Del Skrevet 12. oktober Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært med på lokal turguiding i min by. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå