Hoppetaujenta Skrevet 9. oktober #5781 Del Skrevet 9. oktober Ikke jeg heller. Jeg har aldri sunget karaoke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. oktober #5782 Del Skrevet 9. oktober Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri holdt en tale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. oktober #5783 Del Skrevet 9. oktober Ikke jeg heller, men jeg har skrevet en tale som noen andre leste opp... Jeg har aldri hilst på noen kongelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. oktober #5784 Del Skrevet 9. oktober Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri hilst på, eller møtt noen Stortingspolitikere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 9. oktober #5785 Del Skrevet 9. oktober Ikke jeg heller Jeg har aldri smakt lutefisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. oktober #5786 Del Skrevet 9. oktober Det har Cassidy Tvillingene, og vi synes ikke at det var noe godt. Vi har aldri vært på Svalbard. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffe(vimse) kopp Skrevet 9. oktober #5787 Del Skrevet 9. oktober Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært i USA. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. oktober #5788 Del Skrevet 9. oktober Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært i Canada. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 9. oktober #5789 Del Skrevet 9. oktober Ikke jeg heller jeg har aldri vært på Sydpolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. oktober #5790 Del Skrevet 9. oktober Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært på Nordpolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 9. oktober #5791 Del Skrevet 9. oktober Ikke jeg heller jeg har aldri prompa på bussen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. oktober #5792 Del Skrevet 9. oktober Det har Cassidy Tvillingene da vi var barn og yngre tenåringer. Vi har aldri ropt i megafoner inni en kirke under en søndagsgudstjeneste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 9. oktober #5793 Del Skrevet 9. oktober Ikke jeg heller jeg har aldri løpt inn i en kirke, bannet og løpt ut igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 9. oktober #5794 Del Skrevet 9. oktober Ikke jeg heller Jeg har aldri stanset opp på skogsturer og tenkt: hvor er det jeg skal? Hva er hensikten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. oktober #5795 Del Skrevet 9. oktober Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri sprutet med hageslange på andre sin grill mens de grillet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. oktober #5796 Del Skrevet 10. oktober Absolutt ikke jeg heller. Jeg har aldri smakt denne potetgullen som jeg spiser akkurat nå...før. Har du? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 10. oktober #5797 Del Skrevet 10. oktober Vet ikke. Hva spiser du? jeg har aldri plantet en stinkbombe i postkassa til nabohurpa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. oktober #5798 Del Skrevet 10. oktober jukkapalme skrev (5 minutter siden): Vet ikke. Hva spiser du? jeg har aldri plantet en stinkbombe i postkassa til nabohurpa Jeg spiser denne her. ...og har heller aldri plassert noe stinkende der det ikke skulle. Har du spist surstrømming? 🤮 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 10. oktober #5799 Del Skrevet 10. oktober Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Jeg spiser denne her. ...og har heller aldri plassert noe stinkende der det ikke skulle. Har du spist surstrømming? 🤮 Aha 😊 den har jeg ikke smakt. Jeg har heller aldri smakt surströmning. Har aldri vært fristet til det heller 🤮 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. oktober #5800 Del Skrevet 10. oktober (endret) @jukkapalme Har du glemt å stille et spørsmål noen gang her? Endret 10. oktober av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå