Ciaran og Ciara Skrevet 6. oktober #5761 Del Skrevet 6. oktober Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært om bord i en sjørøverskute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 6. oktober #5762 Del Skrevet 6. oktober Jeg har vært i kaptein Sabeltann sin om det teller 😜 Jeg har aldri vært i Spania. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. oktober #5763 Del Skrevet 6. oktober Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært i Portugal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. oktober #5764 Del Skrevet 7. oktober Ikke jeg heller. Jeg har aldri likt disse drikkene her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. oktober #5765 Del Skrevet 7. oktober Den liker Cassidy Tvillingene. Vi har aldri vært i Italia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. oktober #5766 Del Skrevet 7. oktober Ikke jeg heller, men jeg har kjent noen italienere. Det hjelper vel ikke. Jeg har aldri gått aktivt på langrennski. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. oktober #5767 Del Skrevet 7. oktober Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri likt å gå på ski. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 7. oktober #5768 Del Skrevet 7. oktober Likte det da jeg var liten jeg har aldri solgt vann i Sahara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. oktober #5769 Del Skrevet 7. oktober Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri solgt svømme ringer eller svømmearmer på Svalbard. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 8. oktober #5770 Del Skrevet 8. oktober Ikke jeg heller Jeg har aldri deltatt på champagnefrokost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. oktober #5771 Del Skrevet 8. oktober Ikke jeg heller. Jeg har aldri smakt sjampis i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 8. oktober #5772 Del Skrevet 8. oktober Det har jeg Jeg har har aldri ridd på en hest i full galopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 8. oktober #5773 Del Skrevet 8. oktober Det har jeg Jeg har aldri smakt jødekaker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. oktober #5774 Del Skrevet 8. oktober Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri klatret opp i en lysstolpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffe(vimse) kopp Skrevet 8. oktober #5775 Del Skrevet 8. oktober Det har jeg, faktisk 🙈. Jeg har aldri ikke likt kaffe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. oktober #5776 Del Skrevet 8. oktober Det liker Cassidy Tvillingene. Vi har aldri likt rosenkål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 8. oktober #5777 Del Skrevet 8. oktober Når rosenkålen er tilberedt rett, er den et uunnværlig tilbehør til høstmat og vilt. Jeg har aldri vært på et treningssenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. oktober #5778 Del Skrevet 8. oktober Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært på øya Grønland. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 8. oktober #5779 Del Skrevet 8. oktober Ikke jeg heller jeg har aldri vært med på et realityprogram Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. oktober #5780 Del Skrevet 8. oktober Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært på tv eller på radio. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå