Nadya Skrevet 4. oktober #5741 Del Skrevet 4. oktober Ei heller @Nadya (tror jeg) Jeg har aldri tømt en utedass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. oktober #5742 Del Skrevet 4. oktober Jeg har vært med på det. 🤢 Jeg har aldri eid en hytte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 4. oktober #5743 Del Skrevet 4. oktober Jeg har kun "eid" noen granbarhytter. Jeg har aldri vært flink til å gjenkjenne dyrespor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. oktober #5744 Del Skrevet 4. oktober Ikke jeg heller. Jeg har aldri matet en elg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. oktober #5745 Del Skrevet 4. oktober Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri matet en hjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 4. oktober #5746 Del Skrevet 4. oktober Ikke jeg heller jeg har aldri klødd en ulv under haka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. oktober #5747 Del Skrevet 4. oktober Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri matet et rådyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 5. oktober #5748 Del Skrevet 5. oktober Det har jeg jeg har aldri testet fleinsopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. oktober #5749 Del Skrevet 5. oktober Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri matet et reinsdyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. oktober #5750 Del Skrevet 5. oktober Ikke jeg heller. Jeg har aldri kjøpt gaver til jul ...lenge før jul. https://dinside.dagbladet.no/okonomi/renate-35-har-pakket-inn-alle-julegavene/82019275 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. oktober #5751 Del Skrevet 5. oktober Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri kjøpt julegaver til andre enn hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 5. oktober #5752 Del Skrevet 5. oktober Jeg har kjøpt julegaver til andre enn @Ciaran og Ciara Jeg har aldri gått med krykker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. oktober #5753 Del Skrevet 5. oktober Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri gått med bunader. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 5. oktober #5754 Del Skrevet 5. oktober Jeg hadde barnebunad da jeg var liten Jeg har aldri vært på oktoberfest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. oktober #5755 Del Skrevet 5. oktober Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært på julebord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 6. oktober #5756 Del Skrevet 6. oktober Det har jeg Jeg har aldri likt multekrem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. oktober #5757 Del Skrevet 6. oktober Det liker Cassidy Tvillingene. Vi har aldri sovet i en lavvo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 6. oktober #5758 Del Skrevet 6. oktober Det gjorde jeg senest i sommer. Jeg har aldri sett Osebergskipet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. oktober #5759 Del Skrevet 6. oktober Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri sett Ormen Den Lange. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 6. oktober #5760 Del Skrevet 6. oktober Ikke jeg heller jeg har aldri seilt med et vikingskip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå