jukkapalme Skrevet 20. september #5681 Del Skrevet 20. september Ikke jeg heller jeg har aldri vært god i ballspill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. september #5682 Del Skrevet 20. september Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri drevet med pil og bue skyting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 20. september #5683 Del Skrevet 20. september Ikke jeg heller jeg har aldri likt spaghetti ala capri og maxboller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. september #5684 Del Skrevet 20. september Det liker Cassidy Tvillingene. Vi har aldri trent på treningssenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 21. september #5685 Del Skrevet 21. september Det har jeg. Jeg har aldri vært flink med barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 21. september #5686 Del Skrevet 21. september Ikke jeg heller jeg har aldri ønsket meg barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. september #5687 Del Skrevet 21. september Ikke jeg heller. Jeg har aldri sagt nei til et barn som ville opp på mitt fang og leke/snakke/hoppe etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. september #5688 Del Skrevet 21. september Det har Cassidy Tvillingene både Ciaran og Ciara. Vi har aldri sovet i en bobil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yellow Eye Skrevet 21. september #5689 Del Skrevet 21. september Ikke jeg heller Jeg har aldri hat mensen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 22. september #5690 Del Skrevet 22. september Har aldri sett "Ekstrem gjemsel" før i dag, og det var overraskende artig å følge med på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. september #5691 Del Skrevet 22. september Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært på Fijiøyene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yellow Eye Skrevet 22. september #5692 Del Skrevet 22. september Ikke jeg heller Jeg har aldri gjort noe min tvilling ikke har gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timeglass Skrevet 22. september #5693 Del Skrevet 22. september Det har jeg ( søsken da,har ikke tvilling) Jeg har aldri likt kaffe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. september #5694 Del Skrevet 22. september Det liker Cassidy Tvillingene. Vi har aldri vært på cruiseskipferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 22. september #5695 Del Skrevet 22. september Ikke jeg heller Jeg har aldri brukt noen andres tannbørste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. september #5696 Del Skrevet 22. september Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri brukt noen andres kammer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 22. september #5697 Del Skrevet 22. september Det har jeg helt sikkert gjort en eller annen gang. Jeg har aldri vært forelska i lærer'n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. september #5698 Del Skrevet 22. september Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri hatt kjærester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 22. september #5699 Del Skrevet 22. september Det har jeg Jeg har aldri hatt en kjæreste jeg har møtt via internett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. september #5700 Del Skrevet 22. september Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri feiret Halloween etter at vi ble 11 år gamle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå