jukkapalme Skrevet 10. september #5601 Del Skrevet 10. september Ikke jeg heller jeg har aldri hoppet på ski Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. september #5602 Del Skrevet 10. september Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri stått på vannski. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 11. september #5603 Del Skrevet 11. september Ikke jeg heller. Jeg har aldri likt kake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. september #5604 Del Skrevet 11. september Det liker Cassidy Tvillingene. Vi har aldri surfet på surfebrett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 11. september #5605 Del Skrevet 11. september Ikke jeg heller, men har surfet med kajakken. Jeg har aldri donert penger til WWF Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. september #5606 Del Skrevet 11. september Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært medlemmer av et politisk parti. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 11. september #5607 Del Skrevet 11. september Jeg har vært medlem i to forskjellige partier, men ikke nå lenger. Jeg har aldri krysset ekvator. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 11. september #5608 Del Skrevet 11. september Ikke jeg heller jeg har aldri hatt lange negler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. september #5609 Del Skrevet 11. september Det har Cassidy Tvillingene. Vi har aldri vært i Mellom Amerika. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. september #5610 Del Skrevet 12. september Ikke jeg heller. Jeg har aldri hatt på meg en brudekjole...faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. september #5611 Del Skrevet 12. september Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Ikke jeg heller. Jeg har aldri hatt på meg en brudekjole...faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 12. september #5612 Del Skrevet 12. september Ikke jeg heller Jeg har aldri spist raclette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. september #5613 Del Skrevet 12. september Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært i Saharaørkenen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 12. september #5614 Del Skrevet 12. september Ikke jeg heller Jeg har aldri søkt etter historiske gjenstander med metalldetektor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. september #5615 Del Skrevet 12. september Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri funnet historiske gjenstander i hagen vår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. september #5616 Del Skrevet 13. september Jeg har ikke hage, så det har merkelig nok ikke jeg heller. Jeg har aldri drømt om å ha svømmebasseng i min hage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 13. september #5617 Del Skrevet 13. september Ikke jeg heller jeg har aldri spist pizza med fleinsopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. september #5618 Del Skrevet 13. september Får man virkelig kjøpt det under disk på peppez? Ehh...jeg mener "ikke jeg heller". Jeg har aldri vært i Acapulco. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. september #5619 Del Skrevet 13. september Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært i Rio de Janeiro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. september #5620 Del Skrevet 13. september Ikke jeg heller. Jeg hadde ikke passet på de sydlandske strendene hvor ALLE bare har noen små frimerker de kaller badebikinier eller noe sånn. Fyss for noen tullebadeklær. Dekker ingen ting jo. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå