Ciaran og Ciara Skrevet 5. september #5541 Del Skrevet 5. september Cassidy Tvillingene elsker maten på Mc`ærn. Vi har aldri drevet med isbading. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 5. september #5542 Del Skrevet 5. september Ikke jeg heller jeg har aldri vært på safari Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. september #5543 Del Skrevet 5. september Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært i jungelen i Amazonas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 5. september #5544 Del Skrevet 5. september Ikke jeg heller jeg har aldri vært på toppen av Galdhøpiggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. september #5545 Del Skrevet 5. september Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært på toppen av Glittertinden?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 6. september #5546 Del Skrevet 6. september ikke jeg heller jeg har aldri vert i afrika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 6. september #5547 Del Skrevet 6. september Ikke jeg heller. Jeg har ikke vert i USA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. september #5548 Del Skrevet 6. september Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært i Canada. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 7. september #5549 Del Skrevet 7. september Ikke jeg heller Jeg har aldri gått på kino alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. september #5550 Del Skrevet 7. september Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært i Mexico. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 7. september #5551 Del Skrevet 7. september Ikke jeg heller Jeg har aldri trodd på horoskopet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 7. september #5552 Del Skrevet 7. september Ikke jeg heller. Jeg har aldri likt sennep. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. september #5553 Del Skrevet 7. september Det liker Cassidy Tvillingene. Vi har aldri vært om bord i et sjøfly. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 7. september #5554 Del Skrevet 7. september Ikke jeg heller Jeg har aldri sett James Bond-filmen «Aldri si aldri» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. september #5555 Del Skrevet 7. september Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært i Sør Amerika. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 8. september #5556 Del Skrevet 8. september Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært i en katolsk kirke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. september #5557 Del Skrevet 8. september Det har Cassidy Tvillingene, vi har vært i katolsk kirke en gang i livet vårt, og det var da vi ble døpte som babyer. Vi har aldri vært i en protestantisk kirke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 8. september #5558 Del Skrevet 8. september Det har jeg. Jeg har aldri vært i en moske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. september #5559 Del Skrevet 8. september Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri sovet i en campingvogn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 8. september #5560 Del Skrevet 8. september Det har jeg Jeg har aldri vært på en restaurant med Michelin-stjerne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå