Ciaran og Ciara Skrevet 15. juli #5421 Del Skrevet 15. juli Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri drevet med isbading. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 16. juli #5422 Del Skrevet 16. juli Jeg har isbadet sporadisk, men ikke fast. Jeg har aldri fått en parkeringsbot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 16. juli #5423 Del Skrevet 16. juli Det har jeg. Jeg har aldri kjørt med promille? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 16. juli #5424 Del Skrevet 16. juli Ikke jeg heller Jeg har aldri spurt noen på en date Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. juli #5425 Del Skrevet 16. juli Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært innesnødde på en hytte på fjellet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 17. juli #5426 Del Skrevet 17. juli Ikke jeg heller Jeg har aldri vert i millitæret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. juli #5427 Del Skrevet 17. juli Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært i et afrikansk land. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. juli #5428 Del Skrevet 17. juli Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært sammen med en afrikaner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. juli #5429 Del Skrevet 17. juli Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært i Asia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 17. juli #5430 Del Skrevet 17. juli det har jeg Jeg har aldri vert utro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. juli #5431 Del Skrevet 18. juli Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært i Sør-Amerika. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 18. juli #5432 Del Skrevet 18. juli Ikke jeg heller Jeg har aldri følt meg helt komfortabel i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. juli #5433 Del Skrevet 18. juli Det har Cassidy Tvillingene. Vi har aldri vært i Nord-Amerika. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 18. juli #5434 Del Skrevet 18. juli Det har jeg Jeg har aldri likt temperaturer over 35 C ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. juli #5435 Del Skrevet 18. juli Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært i Mellom-Amerika. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 18. juli #5436 Del Skrevet 18. juli Ikke jeg heller jeg har aldri vært i New York Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. juli #5437 Del Skrevet 18. juli Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært i Chicago. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 18. juli #5438 Del Skrevet 18. juli Ikke jeg heller Jeg har aldri kjøpt postkasse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. juli #5439 Del Skrevet 18. juli Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært i Boston. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 18. juli #5440 Del Skrevet 18. juli Ikke jeg heller jeg har aldri falt ned fra et tre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå