Ciaran og Ciara Skrevet 15. juni #5201 Del Skrevet 15. juni Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært på Filipinene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 15. juni #5202 Del Skrevet 15. juni Ikke jeg heller Jeg har aldri vært i Sahara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. juni #5203 Del Skrevet 15. juni Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært i Arktis eller i Antarktis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 15. juni #5204 Del Skrevet 15. juni Ikke jeg heller jeg har aldri vært i Finland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. juni #5205 Del Skrevet 15. juni (endret) Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært i Estland, Latvia eller Litauen. Endret 15. juni av Ciaran og Ciara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 16. juni #5206 Del Skrevet 16. juni Ikke jeg heller Har aldri likt å bruke slips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. juni #5207 Del Skrevet 16. juni Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært i Thailand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 17. juni #5208 Del Skrevet 17. juni Ikke jeg heller. Jeg spiser ikke sjømat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. juni #5209 Del Skrevet 17. juni Det spiser Cassidy Tvillingene mye av. Vi har aldri likt rosenkål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 17. juni #5210 Del Skrevet 17. juni Ikke jeg heller Jeg har aldri likt fårikål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 17. juni #5211 Del Skrevet 17. juni jukkapalme skrev (4 timer siden): Ikke jeg heller Jeg har aldri likt fårikål Det gjør jeg. Jeg har aldri pissa i søvne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. juni #5212 Del Skrevet 17. juni Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært i Vietnam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. juni #5213 Del Skrevet 18. juni Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt at "hjemme bra, men borte best". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. juni #5214 Del Skrevet 18. juni Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har ikke tenkt å reise på ferie i år heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 18. juni #5215 Del Skrevet 18. juni Blir bare småturer på meg. Jeg har aldri spist blodmat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. juni #5216 Del Skrevet 18. juni Det har Cassidy Tvillingene. Vi har aldri spist blekksprut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 19. juni #5217 Del Skrevet 19. juni Ciaran og Ciara skrev (På 18.6.2024 den 19.19): Det har Cassidy Tvillingene. Vi har aldri spist blekksprut. Det har jeg. Jeg har aldri tenkt at jeg er bedre enn andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. juni #5218 Del Skrevet 19. juni Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri spist ål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 19. juni #5219 Del Skrevet 19. juni Ikke jeg heller, heldigvis Jeg har aldri hoppet i fallskjerm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. juni #5220 Del Skrevet 19. juni Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri fløyet i luftballong. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå