Odhrán Ó Máille Skrevet 20. mai #5101 Del Skrevet 20. mai Jeg har en konto på YouTube, så det har jeg Jeg har aldri gått av toget på Kongsberg stasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. mai #5102 Del Skrevet 20. mai Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært på lange togreiser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timeglass Skrevet 20. mai #5103 Del Skrevet 20. mai .Det har jeg. Jeg har aldri danset rumba. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. mai #5104 Del Skrevet 20. mai Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri løpt maraton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 20. mai #5105 Del Skrevet 20. mai Ikke jeg heller. Jeg har aldri hatt lyst til å løpe maraton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. mai #5106 Del Skrevet 20. mai Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri hatt lyst til å begynne med fjellklatring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 21. mai #5107 Del Skrevet 21. mai ikke jeg heller jeg har aldri sett en løve? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 21. mai #5108 Del Skrevet 21. mai Det har jeg (I dyrepark) jeg har aldri ridd på en kamel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. mai #5109 Del Skrevet 21. mai Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri hatt lyst til å begynne med fallskjermhopping. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 28. mai #5110 Del Skrevet 28. mai Det hadde jeg da jeg var ung. Jeg har aldri likt å se på fotball. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 28. mai #5111 Del Skrevet 28. mai Det har jeg Jeg har aldri likt og se på Amerikansk fotball. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. mai #5112 Del Skrevet 28. mai Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri trent på treningssenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tønsberg123 Skrevet 30. mai #5113 Del Skrevet 30. mai Jeg har aldri sett The Walking Dead. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. mai #5114 Del Skrevet 30. mai Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært i Italia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 1. juni #5115 Del Skrevet 1. juni Jeg har vert i Vatikanet. Jeg har aldri vert i USA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. juni #5116 Del Skrevet 1. juni Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært i Canada. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 1. juni #5117 Del Skrevet 1. juni Ikke jeg heller. Jeg har aldri truffet noen fra Malta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. juni #5118 Del Skrevet 1. juni Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært på Sicilia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 2. juni #5119 Del Skrevet 2. juni Ikke jeg heller. Jeg har aldri gått i Spansketrappen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. juni #5120 Del Skrevet 2. juni Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært i Mexico. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå