Gå til innhold

Jeg har aldri....

Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

12 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Ikke jeg heller.

Jeg har aldri tenkt at det er morsomt å rense ut den gufne innmaten i gresskar når jeg har hjulpet andre med jobben. :sjokkbla:

Ikke jeg heller.

Jeg har aldri renset ut den gufne immnaten gresskar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har støtt på dronningen på fjelltur og utvekslet et «god dag» eller «hei» som man gjør når man møter noen på tur. Etterpå fortalte jeg mine to utenlandske medvandrere at vi hadde hilst på dronningen i dag. De ble helt fra seg av undring, at en kongelig gikk helt vanlig tur og så helt normal ut. 
Jeg har aldri møtt kongen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikke jeg heller.

Jeg har aldri laget kransekaker

Endret av tussi680
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har jeg. :) 

Jeg har aldri vært fristet til å dra på langtur (for å besøke "min nye kjæreste" som bor på andre siden av jordkloden,
som jeg egentlig ikke kjenner i det hele tatt og vi skal kanskje gifte oss etter å ha snakket sammen på nett noen
mnd.....) slik som mange rare mennesker i serier på TLC tydeligvis driver på med hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg har aldri vært fristet til å dra på langtur (for å besøke "min nye kjæreste" som bor på andre siden av jordkloden,
som jeg egentlig ikke kjenner i det hele tatt og vi skal kanskje gifte oss etter å ha snakket sammen på nett noen
mnd.....) slik som mange rare mennesker i serier på TLC tydeligvis driver på med hele tiden.

:hakeslepp:   ... men du har jo lovet meg å ......

nei nå altså, ..... og så til Nju Siilen da HØ

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Gjest Xanthine
På 1.1.2020 den 19.39, Hoppetaujenta skrev:

Ikke jeg heller. 

Jeg har aldri hatt en fin sangstemme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, Happy-Face skrev:

Ikke jeg heller. 

Jeg har aldri spilt trombone i ett korps.. 

Det har jeg ikke 

Jeg har aldri blitt kastet ut av en nattklubb 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er for sammenslåing av kommuner, og jeg synes det var greit at Agder fylkene og Trøndelag fylkene ble slått i sammen, Alle de andre fylkesammenslåingene synes jeg var unødvendige.

Jeg har aldri vært i sølvgruvene på Kongsberg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...