Kjæregutt Skrevet 27. desember 2019 #1521 Del Skrevet 27. desember 2019 12 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt at det er morsomt å rense ut den gufne innmaten i gresskar når jeg har hjulpet andre med jobben. Ikke jeg heller. Jeg har aldri renset ut den gufne immnaten gresskar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. desember 2019 #1522 Del Skrevet 27. desember 2019 Det har jeg og det er guffent og slafsete. Jeg har aldri dykket i havet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest undring1 Skrevet 27. desember 2019 #1523 Del Skrevet 27. desember 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri eid en stor båt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 1. januar 2020 #1524 Del Skrevet 1. januar 2020 Ikke jeg heller. Jeg har aldri brukt penger på fyrverkeri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. januar 2020 #1525 Del Skrevet 1. januar 2020 Ikke jeg heller. Jeg har aldri hilst på Ari Behn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 1. januar 2020 #1526 Del Skrevet 1. januar 2020 Jeg har møtt Ari, ikke et møte han ville husket, men jeg husker det. Jeg har aldri møtt dronningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 1. januar 2020 #1527 Del Skrevet 1. januar 2020 Jeg har støtt på dronningen på fjelltur og utvekslet et «god dag» eller «hei» som man gjør når man møter noen på tur. Etterpå fortalte jeg mine to utenlandske medvandrere at vi hadde hilst på dronningen i dag. De ble helt fra seg av undring, at en kongelig gikk helt vanlig tur og så helt normal ut. Jeg har aldri møtt kongen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 1. januar 2020 #1528 Del Skrevet 1. januar 2020 Ikke jeg heller. Jeg har aldri stemt FRP på noen valg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leviora Skrevet 1. januar 2020 #1529 Del Skrevet 1. januar 2020 Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært i narkose. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 1. januar 2020 #1530 Del Skrevet 1. januar 2020 Det har jeg Jeg har aldri blitt hypnotisert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi680 Skrevet 1. januar 2020 #1531 Del Skrevet 1. januar 2020 (endret) Det har ikke jeg heller. Jeg har aldri laget kransekaker Endret 1. januar 2020 av tussi680 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 1. januar 2020 #1532 Del Skrevet 1. januar 2020 Det har jeg, en gang og det ble ikke vellykket. Jeg har aldri stalket noen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest undring1 Skrevet 1. januar 2020 #1533 Del Skrevet 1. januar 2020 Ikke jeg heller. Jeg har aldri hatt noen fast gjeng å feire nyttår med, utenom familien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. januar 2020 #1534 Del Skrevet 1. januar 2020 Det har jeg. Jeg har aldri vært fristet til å dra på langtur (for å besøke "min nye kjæreste" som bor på andre siden av jordkloden, som jeg egentlig ikke kjenner i det hele tatt og vi skal kanskje gifte oss etter å ha snakket sammen på nett noen mnd.....) slik som mange rare mennesker i serier på TLC tydeligvis driver på med hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 1. januar 2020 #1535 Del Skrevet 1. januar 2020 45 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Det har jeg. Jeg har aldri vært fristet til å dra på langtur (for å besøke "min nye kjæreste" som bor på andre siden av jordkloden, som jeg egentlig ikke kjenner i det hele tatt og vi skal kanskje gifte oss etter å ha snakket sammen på nett noen mnd.....) slik som mange rare mennesker i serier på TLC tydeligvis driver på med hele tiden. ... men du har jo lovet meg å ...... nei nå altså, ..... og så til Nju Siilen da HØ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xanthine Skrevet 25. januar 2020 #1536 Del Skrevet 25. januar 2020 På 1.1.2020 den 19.39, Hoppetaujenta skrev: Det har jeg. Jeg har aldri vært fristet til å dra på langtur (for å besøke "min nye kjæreste" som bor på andre siden av jordkloden, som jeg egentlig ikke kjenner i det hele tatt og vi skal kanskje gifte oss etter å ha snakket sammen på nett noen mnd.....) slik som mange rare mennesker i serier på TLC tydeligvis driver på med hele tiden. Ikke jeg heller. Jeg har aldri hatt en fin sangstemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest undring1 Skrevet 26. januar 2020 #1537 Del Skrevet 26. januar 2020 Ikkke jeg heller. Jeg har aldri dirigert et orkester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 26. januar 2020 #1538 Del Skrevet 26. januar 2020 6 timer siden, Happy-Face skrev: Ikke jeg heller. Jeg har aldri spilt trombone i ett korps.. Det har jeg ikke Jeg har aldri blitt kastet ut av en nattklubb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 26. januar 2020 #1539 Del Skrevet 26. januar 2020 Ikke jeg heller. Jeg har aldri likt denne sammenslåingen av fylker og kommuner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 27. januar 2020 #1540 Del Skrevet 27. januar 2020 Jeg er for sammenslåing av kommuner, og jeg synes det var greit at Agder fylkene og Trøndelag fylkene ble slått i sammen, Alle de andre fylkesammenslåingene synes jeg var unødvendige. Jeg har aldri vært i sølvgruvene på Kongsberg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå