Hoppetaujenta Skrevet 3. juni 2019 #541 Del Skrevet 3. juni 2019 Jeg liker å tegne. Det er hovedsaken for meg. Flink er et ord som ikke eksisterer i min verden. Tegneglede gjør! Jeg har aldri solgt noen av mine tegninger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. juni 2019 #542 Del Skrevet 3. juni 2019 Ikke jeg heller Jeg har aldri bodd alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 3. juni 2019 #543 Del Skrevet 3. juni 2019 Det har jeg Jeg har aldri bodd i kollektiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. juni 2019 #544 Del Skrevet 3. juni 2019 Det har ikke jeg heller. Jeg har aldri lært å spille et instrument skikkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. juni 2019 #545 Del Skrevet 3. juni 2019 Ikke jeg heller. Ikke sånn skikkelig-skikkelig. Jeg har aldri tenkt at jeg på alvor skulle gå for å ta timer i å spille et instrument. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 3. juni 2019 #546 Del Skrevet 3. juni 2019 Ikke jeg heller Jeg har aldri likt The Beatles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 3. juni 2019 #547 Del Skrevet 3. juni 2019 Likt og likt. De harliksom vært der hele tiden, men jeg er ingen superfan. De har jo noen kule sanger da, som; vi ar in a jellåv sumbarin.... som jeg mente å høre da jeg var liten - tenkte det var en slags blomst eller noe, og de var bier- ikke bitels. Jeg har aldri like den "nye" bobla, Beetle til VW 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MortenMinstelønn Skrevet 3. juni 2019 #548 Del Skrevet 3. juni 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri blitt angrepet av hai. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. juni 2019 #549 Del Skrevet 3. juni 2019 Ikke jeg heller merkelig nok, for jeg har svømmet mye i havet. 💦 Jeg har aldri sett foto av @Nietsoj som barn. *var sikkert veldig søt da også* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. juni 2019 #550 Del Skrevet 3. juni 2019 Ikke jeg heller Jeg har aldri likt alkohol veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. juni 2019 #551 Del Skrevet 3. juni 2019 Tja....jeg vet ikke helt. Vørterøl er det aller beste. Jeg har aldri brygget juleøl...men det er veldig godt om det blir riktig laget til jul. KUN til jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. juni 2019 #552 Del Skrevet 3. juni 2019 Ikke jeg heller Jeg har aldri likt øl, bare ingefærøl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 3. juni 2019 #553 Del Skrevet 3. juni 2019 Øl er godt borsett fra ingeærøl Jag har aldri hatt på en bokser eller hipster 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puff Skrevet 3. juni 2019 #554 Del Skrevet 3. juni 2019 Jeg elsker hipster! Har aldri gått på fest uten undertøy på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. juni 2019 #555 Del Skrevet 3. juni 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært i Paris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 3. juni 2019 #556 Del Skrevet 3. juni 2019 Jeg har vært i Paris, en nyttårsaften for mange år siden for å oppleve skikkelig fyrverkeri - trodde vi. Vi så en pistrete rakket her og der, som på ei øde landsbygd i Norge på 50-tallet. Da var det andre boller omkring 14. juli samme året, men det var ikke i Paris. Jeg har aldri vært i Spania 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 3. juni 2019 #557 Del Skrevet 3. juni 2019 Ikke jeg heller Jeg har aldri stemt på Senterpartiet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. juni 2019 #558 Del Skrevet 3. juni 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri flydd i luftballong. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 4. juni 2019 #559 Del Skrevet 4. juni 2019 Ikke jeg heller Jeg har aldri bydd på noe på auksjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. juni 2019 #560 Del Skrevet 4. juni 2019 Det har jeg. Og jeg fikk det jeg bydde på for jeg ville virkelig ha det. Sånn er jeg når noe er viktig. Jeg har aldri blakket meg på et impulskjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå