Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 4. mai 2019 #1 Del Skrevet 4. mai 2019 Ny tråd, jeg har aldri...skriv noe du aldri har gjort, neste mann må si om de har gjort det eller ikke. Eksempel Jeg har aldri vært i Finland Så skriver neste ikke jeg heller eller det har jeg og kommer med en ny Jeg har aldri. Og slik forsetter det. Håper dere forstod Jeg begynner: Jeg har aldri sett Game of Thrones. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
l86 Skrevet 4. mai 2019 #2 Del Skrevet 4. mai 2019 Det har ikke jeg heller. Jeg har aldri vært i Thailand. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 4. mai 2019 #3 Del Skrevet 4. mai 2019 Det har jeg. Jeg har aldri sett en James Bond film. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 4. mai 2019 #4 Del Skrevet 4. mai 2019 Det har jeg Jeg har aldri sett en Die Hard film Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 4. mai 2019 #5 Del Skrevet 4. mai 2019 Det har jeg. Jeg har aldri vært i Russland. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 4. mai 2019 #6 Del Skrevet 4. mai 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært i Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 4. mai 2019 #7 Del Skrevet 4. mai 2019 I Trondheim har jeg vært ofte. Jeg studerte et par tre år der. Jeg har aldri vært i Spania Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 4. mai 2019 #8 Del Skrevet 4. mai 2019 (endret) Det har jeg aldri vært Jeg har aldri vært i Rondane Endret 4. mai 2019 av Aragorn ll Elessar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 4. mai 2019 #9 Del Skrevet 4. mai 2019 Det har heller ikke jeg Jeg har aldri danset samba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 4. mai 2019 #10 Del Skrevet 4. mai 2019 Det har jeg. Jeg har aldri danset pole dance. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Rasshøl Skrevet 4. mai 2019 #11 Del Skrevet 4. mai 2019 Har vært instrukstør til og med 😉 Jeg har aldri spist ekte smør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brillekatten Skrevet 4. mai 2019 #12 Del Skrevet 4. mai 2019 Det har jeg. Jeg har aldri hatt et ons. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 4. mai 2019 #13 Del Skrevet 4. mai 2019 Det har ikke jeg heller Jeg har aldri vært på konsert i utlandet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 4. mai 2019 #14 Del Skrevet 4. mai 2019 Det har jeg. Jeg har aldri holdt en slange Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 4. mai 2019 #15 Del Skrevet 4. mai 2019 Det har jeg Jeg har aldri holdt i en edderkopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 4. mai 2019 #16 Del Skrevet 4. mai 2019 Jeg har heller aldri holdt en eddekopp (når edderkoppen har kommet levende fra det) Jeg har aldri drukket cognac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solkremen Skrevet 4. mai 2019 #17 Del Skrevet 4. mai 2019 Det har ikke jeg heller Jeg har aldri reist utenfor Europa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GjestSiden2006 Skrevet 4. mai 2019 #18 Del Skrevet 4. mai 2019 Det har jeg Jeg har aldri vært på hjemme alene-fest, sånn typisk i tenårene, rett før man bil myndig osv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 4. mai 2019 #19 Del Skrevet 4. mai 2019 Ikke jeg heller Jeg har aldri kjørt el-bil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 4. mai 2019 #20 Del Skrevet 4. mai 2019 Akkurat nå, GjestSiden2006 skrev: Det har jeg Jeg har aldri vært på hjemme alene-fest, sånn typisk i tenårene, rett før man bil myndig osv... Det har ikke jeg heller Jeg har aldri tatt trikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå