Gå til innhold

menn som bruker nylonstrømper

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker dere om menn som bruker hudfarget ankel eller hudfarget knestrømper i nylon

Har en venn som bruker dette for å få litt farge på beina, han sier det ser bedre ut med litt brune føtter i sko en bleke

Anonymkode: e3cd2...2b5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Også motvirker det gagsår

Anonymkode: d405c...602

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

bump

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er like ekkelt som menn som bruker høye hæler uten å ha på seg kvinneklær 

Anonymkode: c1472...174

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker dere om menn som bruker hudfarget ankel eller hudfarget knestrømper i nylon

Har en venn som bruker dette for å få litt farge på beina, han sier det ser bedre ut med litt brune føtter i sko en bleke

Det er ikke noe galt med det :) 

Anonymkode: 671d8...007

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er like ekkelt som menn som bruker høye hæler uten å ha på seg kvinneklær 

Anonymkode: c1472...174

hva er det som er ekkelt med det, kan du forklare

• Liker 1
Skrevet

Må si jeg synes det er spesielt, men for all del. Kreativ løsning på problemer, da.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe feil med det, folk får gjøre som dem vil så lenge de er rene, og ikke stinker ellers.

Anonymkode: d6f8c...948

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke en kvinne som har skrevet dette innlegget, kan ikke være fra noe annet enn en mann som søker aksept for sin fetish.

Anonymkode: cba23...9e0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da tenker jeg på besteforeldrene mine og på oldeforeldrene mine. Og han sandberg. 

Anonymkode: ffcc1...f77

AnonymBruker
Skrevet

Like weird som det var sist gang noen spurte om det samme. Om man ikke ønsker vise blek hud bruker man sokker. Men nylonstrømper er en kjempestor fetishgreie, så det er nok der svaret ligger....

Anonymkode: 5cdfb...753

AnonymBruker
Skrevet

Om det synes jeg en ting: Jeg synes sterkt at jeg begynner å bli veldig, veldig lei av alle trådene om menn som bruker strømpebukser og damestrømper.

Anonymkode: 960a7...cfc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om det synes jeg en ting: Jeg synes sterkt at jeg begynner å bli veldig, veldig lei av alle trådene om menn som bruker strømpebukser og damestrømper.

Anonymkode: 960a7...cfc

Enig. De kan bare ta å bruke det og ikke spørre om det. Vil de bøhøver ikke å spørre om det hver gang de skal prøve det ut...

Anonymkode: 26010...4ec

• Liker 1
Skrevet
On 5/4/2019 at 10:09 AM, AnonymBruker said:

høres ut som en psykisk problem som han har.  

Gjest theTitanic
Skrevet
På 4.5.2019 den 10.09, AnonymBruker skrev:

Jeg har ingenting mot homofile. 

Tar for gitt at heterofile menn ikke bruker nylonstrømper. Det ville i så fall vært svært uattraktivt. 

Skrevet

Tråden er ryddet for seksualisert innhold.

Perelandra, mod. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 4.5.2019 den 10.09, AnonymBruker skrev:

Hei, bruk nylonstrømper så mye du bare orker. Jeg skjønner ikke helt den greia med at det kun er forbeholdt kvinner å bruke nylonstrømper. Hvis det er praktisk eller penere med tynne nylonstrømper i sko, eller uten sko, så bruk det! Det er ikke alltid tjukke bomullssokker er det peneste å ha på bena.

Hvis jeg ser en mann med tynne nylonstrømper på bena, så tenker jeg at det er en som faktisk tenker over hva han har på seg, og ikke bare tok på det første han fant utenfor sengekanten :) 

Hvis det er en fetish å bruke det, så bruk tynne nylonstrømper da også hvis det gir deg nytelse, og ingen andre har noe med hva du har på bena.

Ser det er mange menn som lurer på dette med nylonstrømper for tiden; Jeg stemmer JA til at tynne nylonstrømper er unisex i 2019 :) 

Anonymkode: 33b15...458

• Liker 2
Gjest Rocka69
Skrevet

Husker fra militæret, at befalet anbefalte at vi gikk til innkjøp av nylon knestrømper av litt tykkelse og hadde de på disse innerst mot huden under de vanlige sokkene. Årsaken var at vi da ville unngå gnagsår på utmarsjer. 

Mesteparten av troppen på rekruttskolen gjorde som befalte sa, men de mest macho gutta bare lo av befalet. 

Vel ved første skikkelige utmarsjen så stilte 3/4 med tapete føtter, talkum og nylonstrømper og full oppakning. Den siste 1/4 som ga faen i befalets råd - lå igjen i grøfta etter et par mil med blødende gnagsår på føttene. Resten av oss fullførte uten gnagsår, slitne og med gangsperre dagen derpå. Men i full stand til å gjennomføre denne dagen også. Flere av de som ikke fulgte rådet om nylonstrømper var på behandling på sykestua.

På neste utmarsj, så var det ikke en rekrutt som ikke stilte i nylonstrømper :) - og denne gangen var det ingen som fikk gnagsår.

Et annet tips vi fikk om nylonstrømper, var at vi skulle bruke de for å pusse marsjstøvlene for å få de til å skinne, sammen med bomull med syrefri vaselin og varmt vann. Det er trikset for å blankpolerte støvler som man har i garden.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ingen som ser om du bruker hudfargede nylonsokker eller strømper. Eller egentlig gidder å bruke tid på å granske hva slags sokker du bruker. Med mindre det er iskaldt ute og det ser ut som du går uten.

Men det er et motepoliti som sier at ungen under 70år burde gå med hudfarget strømpebukse der du viser hele beinet. Uansett kjønn. Da får man assosiasjoner til gamle damer. Eller folk med sirkulasjonsproblemer.

Ellers så er jo tights og tykkere strømpebukse under shorts blitt veldig vanlig hos menn. Enten for å kunne bruke shorts på kaldere dager. Eller fordi de kanskje ikke føler seg komfortabel med å gå rundt i bare tights med rompa på utstilling.

banner.jpg

Anonymkode: ab1ae...971

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...