Gjest gjesta Skrevet 23. april 2005 #1 Skrevet 23. april 2005 Holder puter seg tørre i putekasse? Eller blir det rått og ekkelt, og fullt av ekle kryp nedi der? Og er det veldig mye bedre å kjøpe en dyr en, eller kan jeg like greit bare svinse innom Europris en dag? Og en ting til; tåler lokket at man sitter på det?
Gjest Madeline Skrevet 23. april 2005 #2 Skrevet 23. april 2005 Vi har hatt putekasse et par år nå. Kjøpte en billig en på Plantasjen. Den har holdt putene våre helt tørre og fine selv i øs pøs regnvær. Vår står ute hele året og om vinteren er det hoppedelen på trampolinen som blir lagret der. Den er like fin om våren når vi tar den opp igjen. Putekassen går fint an å sitte på. Men jeg vil ikke anbefale at store unger står og hopper oppå den. Da 8 og 9 åringen gjorde det begynte det å knake faretruende, men den holdt heldigvis.
Gjest gjesta Skrevet 23. april 2005 #3 Skrevet 23. april 2005 Så bra, da skal jeg ha putekasser. En til puter, og en til alt mulig annet.
Gjest Hilde K S Skrevet 23. april 2005 #4 Skrevet 23. april 2005 Jeg tror jeg ville ha kjøpt en et annet sted enn på Europris. Jeg ville ha kjøpt en knalldyr en. Nemlig.
Gjest Madeline Skrevet 23. april 2005 #5 Skrevet 23. april 2005 De billige fungerer helt fint de. Holder putene like tørre som de dyre. Men en del av de dyreste er selvfølgelig finere å se på-
Gjest gjesta Skrevet 23. april 2005 #6 Skrevet 23. april 2005 Jeg tror jeg ville ha kjøpt en et annet sted enn på Europris. Jeg ville ha kjøpt en knalldyr en. Nemlig. Gidder du sjekke opp en snobbe-butikk til meg, slik at jeg er sikker på at jeg får det aller, aller dyreste? Nei, Europris, here I come!
Pasha Skrevet 23. april 2005 #7 Skrevet 23. april 2005 De litt dyrere er mer holdbare, og tåler mer vekt.dersom man velger å bruke det som benk.. men når det gjelder å holde putene tørre er det det samme..billig like bra
Gjest Gjesta Skrevet 23. april 2005 #8 Skrevet 23. april 2005 Når dere snakker om putekasser her - er det sånne i plast eller i tre det er snakk om da?
Gjest Madeline Skrevet 23. april 2005 #9 Skrevet 23. april 2005 Jeg for min del snakker om de i plast. De i tre blir en helt annen prisklasse. I hvertfall de jeg har sett.
TeddyToria Skrevet 23. april 2005 #11 Skrevet 23. april 2005 Selv har vi putekasse i plast fra Plantasjen - helt topp, gjør akkurat den jobben vi trenger. Men nå skal jeg jammen meg skaffe en putekasse til, dog ikke til puter...men alt mulig annet! Clever!
Lula Skrevet 24. april 2005 #12 Skrevet 24. april 2005 Noen som har tips til hvor jeg får tak i fine putekasser i tre????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå