AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #1 Skrevet 4. mai 2019 Har du/bruker du sexy undertøy når du har sex med kjæresten? Eventuelt hva slags? Jeg er ung og ny i gamet, men lurte på om jeg skulle handle noe til jeg får besøk i kveld … ? Hva tenker dere om stay-ups strømper f eks? Anonymkode: 9670f...34f 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #2 Skrevet 4. mai 2019 Jeg bruker bare det undertøyet jeg vanligvis går med, en liten gstreng. Typen elsker det.. Anonymkode: 871da...bf7
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #3 Skrevet 4. mai 2019 Er som regel naken. Og vi begge liker at vi er helt nakne. Men har faktisk lyst på sexy undertøy bare for å se hvilken virkning det har. Men det får bli etter graviditeten 😅 Anonymkode: d47e2...f06
sweg Skrevet 4. mai 2019 #4 Skrevet 4. mai 2019 Synes sexy undertøy kun er i veien. Altså, det er fint og sexy å se på og sånn, men det er dyrt og alle jeg har ligget med har egentlig ikke brydd seg så mye om det heller, de vil heller se meg naken. Typen min synes det er mer sexy at jeg går uten BH under en kjole/topp enn at jeg har på meg korsettaktig undertøy med strømper 1
bullehurk Skrevet 4. mai 2019 #5 Skrevet 4. mai 2019 Strømper gjør susen her, både stayups og strømpe/hofteholder. 1
Ellsworth Skrevet 4. mai 2019 #6 Skrevet 4. mai 2019 Liker nylonstrømper (har fotfetisj), men ellers gir det meg lite.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #7 Skrevet 4. mai 2019 Av de jeg har snakket med, er det ingen som synes sexy undertøy er nødvendig. De vil ha en naken dame, enkelt og greit. Har snakket med kompiser, samboer og noen jeg har datet. Har vært tema på noen fester jeg har vært på. Så dette er bare mine erfaringer. Den ene eksen min begynte å le av meg da jeg skulle overraske ham med sexy undertøy. 🙄 Min samboer blir tent av at jeg går uten BH/truse, eller går i en liten morgenkåpe med tynt stoff. Du får bare prøve deg frem, men tror ikke det er nødvendig å ta av med en hel outfit med netting, stayups og korsett. 😅 Anonymkode: e8901...a06
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #8 Skrevet 4. mai 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker bare det undertøyet jeg vanligvis går med, en liten gstreng. Typen elsker det.. Anonymkode: 871da...bf7 Er gstreng fortsatt populært? Trodde det var så 1990 Anonymkode: fab7e...c3d 3
911 Skrevet 4. mai 2019 #9 Skrevet 4. mai 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Av de jeg har snakket med, er det ingen som synes sexy undertøy er nødvendig. De vil ha en naken dame, enkelt og greit. Har snakket med kompiser, samboer og noen jeg har datet. Har vært tema på noen fester jeg har vært på. Så dette er bare mine erfaringer. Den ene eksen min begynte å le av meg da jeg skulle overraske ham med sexy undertøy. 🙄 Min samboer blir tent av at jeg går uten BH/truse, eller går i en liten morgenkåpe med tynt stoff. Du får bare prøve deg frem, men tror ikke det er nødvendig å ta av med en hel outfit med netting, stayups og korsett. 😅 Anonymkode: e8901...a06 Det er veldig sexy ja. Kjole uten noe under 😍, men bør kanskje ikke være for vulgært.
ikkevoksen Skrevet 4. mai 2019 #10 Skrevet 4. mai 2019 En fin tanke å ha når man kjøper fint undertøy er å bruke det fordi du føler deg bedre og mer sexy i det, og dermed utstråler selvtillit som igjen er attraktivt for han. Ville ikke gått i noe som er ukomfortabelt bare for hans del. 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #11 Skrevet 4. mai 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Er gstreng fortsatt populært? Trodde det var så 1990 Anonymkode: fab7e...c3d Jeg har ikke møtt en mann/kvinne som ikke liker gstreng. Synes selv det er det beste undertøyet, merker ikke at det er der. Anonymkode: 871da...bf7 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #12 Skrevet 5. mai 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke møtt en mann/kvinne som ikke liker gstreng. Synes selv det er det beste undertøyet, merker ikke at det er der. Anonymkode: 871da...bf7 Samme her. Anonymkode: 871da...bf7
Bubo Skrevet 5. mai 2019 #13 Skrevet 5. mai 2019 21 timer siden, ikkevoksen skrev: En fin tanke å ha når man kjøper fint undertøy er å bruke det fordi du føler deg bedre og mer sexy i det, og dermed utstråler selvtillit som igjen er attraktivt for han. Ville ikke gått i noe som er ukomfortabelt bare for hans del. Så enig. Selvtillit er sexy.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #14 Skrevet 5. mai 2019 På 4.5.2019 den 16.32, AnonymBruker skrev: Er gstreng fortsatt populært? Trodde det var så 1990 Anonymkode: fab7e...c3d For de som var unge i 1990 er det nok ut nå ja. Gstreng og fin rompe blir aldri upopulært. Anonymkode: b5ea7...997 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå