AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #1 Skrevet 4. mai 2019 Er veldig usikker, alltid vært det og har hatt mye dårlig selvtillit gjennom årene. Jeg ble mye mobbet som liten og det har gjort sitt. Nå er jeg voksen, men usikkerheten sitter igjen. Jeg føler ofte at jeg ikke er pen nok eller bra nok. Treffer nå en mann og vi har det veldig fint. Når han skal komme sier han at jeg må snu meg (om vi har sex bakfra) fordi han vil se ansiktet mitt når han kommer. Jeg har alltid følt meg mindre pen, kroppen er jeg veldig fornøyd med, men vært usikker på om jeg er «pen nok» men når han da sier han vil se meg når han kommer, må vell det bety at han syntes jeg er fin? Anonymkode: 32fcd...74d
Hr. Aktiv Skrevet 4. mai 2019 #2 Skrevet 4. mai 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er veldig usikker, alltid vært det og har hatt mye dårlig selvtillit gjennom årene. Jeg ble mye mobbet som liten og det har gjort sitt. Nå er jeg voksen, men usikkerheten sitter igjen. Jeg føler ofte at jeg ikke er pen nok eller bra nok. Treffer nå en mann og vi har det veldig fint. Når han skal komme sier han at jeg må snu meg (om vi har sex bakfra) fordi han vil se ansiktet mitt når han kommer. Jeg har alltid følt meg mindre pen, kroppen er jeg veldig fornøyd med, men vært usikker på om jeg er «pen nok» men når han da sier han vil se meg når han kommer, må vell det bety at han syntes jeg er fin? Anonymkode: 32fcd...74d Han virkelig elsker deg. Han elsker å vise deg det når han vil se deg i øynene når han kommer. Dette er det ypperste du får av bekreftelse på akkurat det. Det finnes ingen som er vakrere i hans verden. Det finnes heller ingen i nærheten. Du er i ypperste verdensklasse. Hvis du ikke kjøper dette kan du like gjerne gi opp hele greia. Ærlig tala. 18
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #3 Skrevet 4. mai 2019 Takk for svar Hr. Aktiv. Må nok bare tro det. Hater den usikkerheten min. Men det er jo logisk at det er fordi han liker å se på meg. Jeg kan snu det til at han syntes jeg har mindre fin rumpe og ikke klarer å komme av å se på den, så da er det bedre å se ansiktet mitt. Men må prøve å jobbe litt med tankegangen min der. Anonymkode: 32fcd...74d 4
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #4 Skrevet 4. mai 2019 Innmari givende å ha sex med de som er usikre.. Hvor selv den minste bagatell blir et oppstyr. TS, slipp deg løs, du har ingenting å tape på det. Anonymkode: 2176e...c95 5
barbent Skrevet 4. mai 2019 #5 Skrevet 4. mai 2019 1 time siden, Hr. Aktiv skrev: Han virkelig elsker deg. Han elsker å vise deg det når han vil se deg i øynene når han kommer. Dette er det ypperste du får av bekreftelse på akkurat det. Det finnes ingen som er vakrere i hans verden. Det finnes heller ingen i nærheten. Du er i ypperste verdensklasse. Hvis du ikke kjøper dette kan du like gjerne gi opp hele greia. Ærlig tala. helt enig😊 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #6 Skrevet 4. mai 2019 Jeg digger å se mannen komme, og se den nytelsen, det er virkerlig noe helt spesielt. La han fåse deg, han må virkelig nyte synet av deg. Du tenner han, slapp av og nyt. Du er perfekt Anonymkode: 059c2...82e 3
Gjest Dansken Skrevet 8. mai 2019 #7 Skrevet 8. mai 2019 På 04.05.2019 den 9.28, AnonymBruker skrev: Jeg digger å se mannen komme, og se den nytelsen, det er virkerlig noe helt spesielt. La han fåse deg, han må virkelig nyte synet av deg. Du tenner han, slapp av og nyt. Du er perfekt Anonymkode: 059c2...82e Der er ingen tvile der👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå