Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fryktelig dårlig råd og vurderer sterkt å selge bunaden min. Den passer uansett ikke så godt lengre og jeg liker ikke engang 17.mai. Det er viktigere ting jeg trenger, ting man bruker hver dag og ikke en dag i året, som f. eks. sko (ja, jeg er så fattig at jeg har ikke råd til nye sko).:hakeslepp:

Tenker at jeg kan kjøpe en billig festdrakt som erstatning.

Er det noen her som har solgt bunaden sin og angret? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oppfølgingsspørsmål: Hva burde jeg selge bunaden min for, når sølv og skjorte er inkludert? Brukt 4 ganger.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor er bunaden fra? Det er forskjell på pris på bunader. 

Anonymkode: c4e66...36e

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor er bunaden fra? Det er forskjell på pris på bunader. 

Anonymkode: c4e66...36e

Prøver å holde meg anonym her 🙂 

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, ikkevoksen skrev:

Prøver å holde meg anonym her 🙂 

Jeg tror ikke akkurat du blir avslørt om du forteller hvilken bunad det dreier seg om... :fnise:  Og det blir vanskelig å svare noe fornuftig på spørsmålet ditt uten å vite det, det er veldig store prisforskjeller på de ulike bunadene.

Anonymkode: f63bd...a6f

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Vurderer det samme, har løken-drakt/bunad(alle sier forskjellig, blir aldri klok). Ikke for å kuppe tråden, men om noen har et ca tall hadde det vært fint.  

Anonymkode: 69b4e...115

AnonymBruker
Skrevet

Det er umulig å svare på uten å vite hvilken bunad det er 🙂

Anonymkode: 967f9...b69

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sjekk hva nye bunader koster, sjekk deretter pris på brukt bunad på Finn. Siden din bunad er lite brukt vil jeg tro at du kan legge deg litt over det en godt bunad går for, men samtidig så er det viktig å være klar over at det er stor forskjell på å få en ny bunad som er formsydd etter mål og det å kjøpe en brukt en. Du bør derfor beregne et visst tap sammenlignet med nypris.

Anonymkode: 3e32e...4ae

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke solgt noen bunad, men har angret kjempemye på at jeg ikke takket ja til bunad til 18-års dagen min. Se på finn.no og sammenlign hva tilsvarende bunader har gått for. 

Anonymkode: be70d...9d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...