AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #1 Skrevet 3. mai 2019 For dem med en ungeflokk av jenter. Er det dumt om alle jentene slutter på bokstaven a. .? Er så mange som mener det er dumt at alle begynner på samme bokstav? Gjelder dette også på siste bokstav? Anonymkode: 0ad6a...c3c
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #3 Skrevet 3. mai 2019 Har bare hørt at noen ikke liker at navnene skal begynne på samme bokstav så lurte bare på om det også gjelder siste bokstav. ingen problemer nei. Bare lurte. Anonymkode: 0ad6a...c3c
Wiskola Skrevet 3. mai 2019 #4 Skrevet 3. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har bare hørt at noen ikke liker at navnene skal begynne på samme bokstav så lurte bare på om det også gjelder siste bokstav. ingen problemer nei. Bare lurte. Anonymkode: 0ad6a...c3c Jeg tenker at til syvende og sist er det du som må høre navnene til den dagen du dør - og barna som må leve med de. Så lenge navnene er fine burde det ikke være et "problem". Hva andre måtte mener synes iallfall jeg er totalt urelevant
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #5 Skrevet 3. mai 2019 Jeg har tre jenter. Alle navnene slutter på a. Har aldri tenkt over at det skulle være noe problem? Tvert i mot, navnene klinger fint sammen Anonymkode: 0f9ab...aa3 3
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #6 Skrevet 3. mai 2019 Det er ikke noe problem, og foreldre forveksler navn uansett hvor like eller forskjellige de er. Jeg og søstra mi heter Benedikte og Aina, både mor og far forveksler navnene våre til stadighet og har alltid gjort det. Ville sannsynligvis ikke vært verre om vi het Anny og Aina eller noe sånt. Anonymkode: e0871...f07
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #7 Skrevet 4. mai 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke noe problem, og foreldre forveksler navn uansett hvor like eller forskjellige de er. Jeg og søstra mi heter Benedikte og Aina, både mor og far forveksler navnene våre til stadighet og har alltid gjort det. Ville sannsynligvis ikke vært verre om vi het Anny og Aina eller noe sånt. Anonymkode: e0871...f07 Haha det er sant! Mine tre gutter har helt forskjellige navn, likevel klarer jeg å si feil daglig. Må gjennom hele rekken før jeg klarer rett navn uansett hvilket jeg skal si ofte😂 Til hi. Kjenner flere søsken med navn som slutter på samme bokstav, og egentlig har jeg ikke lagt merke til det før nå når du spurte og jeg måtte tenkte om jeg kjenner noen😅 Det gjør da ingenting, du velger navn som du liker så lenge det ikke er slike navn som kan bli trøblete for barna! Anonymkode: 4e734...b69
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #8 Skrevet 4. mai 2019 Jeg og søsteren min har relativt like navn. To stavelser, fire bokstaver og slutter på A. Har aldri tenkt på det som problematisk. Anonymkode: 806a9...a5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå