Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg skal mest sannsynlig studere i Bergen til høsten, og har søkt studentbolig via sammen. Jeg fikk en mail som bekreftet at de hadde mottatt søknaden min, og at de skulle dele ut boliger i uke 17 og 18, altså forrige uke og nå. Det sto også at dersom jeg ikke fikk svar innen uke 18 skulle jeg kontakte dem. Jeg har ikke fått noe svar enda, er det flere i samme båt? Skal jeg vente til uka er ferdig, eller har det ikke noe å si nå som det er helg? Den forrige mailen kom rundt kl 7 på kvelden på en tirsdag, så jeg er litt usikker på åpningstidene.

Anonymkode: bc940...276

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dytt

AnonymBruker
Skrevet

Dytt

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville sendt en mail eller ringt dem tidlig mandags morgen. Evt. sende en mail nå, men tror ikke du får noe svar nå i helgen.

Anonymkode: 0645a...810

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg skal mest sannsynlig studere i Bergen til høsten, og har søkt studentbolig via sammen. Jeg fikk en mail som bekreftet at de hadde mottatt søknaden min, og at de skulle dele ut boliger i uke 17 og 18, altså forrige uke og nå. Det sto også at dersom jeg ikke fikk svar innen uke 18 skulle jeg kontakte dem. Jeg har ikke fått noe svar enda, er det flere i samme båt? Skal jeg vente til uka er ferdig, eller har det ikke noe å si nå som det er helg? Den forrige mailen kom rundt kl 7 på kvelden på en tirsdag, så jeg er litt usikker på åpningstidene.

Kan kun snakke for Oslo og SiO her, men jeg ville absolutt ringt og hørt med de på mandag. Kan være det kun er forsinkelser i utdelingen av boliger, men kan være nyttig å vise at du står på ditt.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville sendt en mail eller ringt dem tidlig mandags morgen. Evt. sende en mail nå, men tror ikke du får noe svar nå i helgen.

Har sendt mail nå, så venter på svar. Håper jeg får en bolig jeg nå

AnonymBruker
Skrevet

Har fortsatt ikke fått noe svar, vurderer å ringe. Tror dere det er mulig at de ikke har en ledig plass til meg lenger? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg husker at det var veldig travelt da jeg skulle få studentbolig i Bergen. Men jeg synes at du skal ringe for sikkerhets skyld hvis du føler deg stresset. Mulig det er lang telefonkø.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg husker at det var veldig travelt da jeg skulle få studentbolig i Bergen. Men jeg synes at du skal ringe for sikkerhets skyld hvis du føler deg stresset. Mulig det er lang telefonkø.

Takk for svar! Skal prøve det imorgen tidlig dersom jeg ikke får svar i løpet av dagen. De stenger halv 4 tror jeg det var.

AnonymBruker
Skrevet

Har du hørt noe?

Anonymkode: 1369b...579

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...