Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere?

Er man egentlig en venninne hvis man blir bedre kjent med venninnas eks etter et brudd? Og holder kontakten med han i ettertid, inviterer han til alle happenings etc? Og dette fører til at en selv og eventuelt ny kjæreste takker nei?

Noen erfaringer? Er man sær dersom man "avskriver" venninna eller burde hun skjønt såpass selv?

Selv føler jeg dette som et svik, hva synes dere? Jeg regner ikke dette som et særlig godt vennskap lenger.

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Er jeg ferdig med typen, så har jeg ingen problemer med at venninner legger an på han. Selv om det ikke fungerte mellom oss, så kanskje han er mannen for henne. Fint for henne :wink:

Men hadde jeg ikke vært ferdig med han, så syns jeg hun burde styrt unna.

Skrevet

Ganske enig med Madammen. Dersom følelsene ikke er der lenger er det greit for meg.

Har du tatt dette opp med venninnen din, sagt hva du føler?

Skrevet
Hva synes dere?

Er man egentlig en venninne hvis man blir bedre kjent med venninnas eks etter et brudd? Og holder kontakten med han i ettertid, inviterer han til alle happenings etc? Og dette fører til at en selv og eventuelt ny kjæreste takker nei?

Noen erfaringer? Er man sær dersom man "avskriver" venninna eller burde hun skjønt såpass selv?

Selv føler jeg dette som et svik, hva synes dere? Jeg regner ikke dette som et særlig godt vennskap lenger.

Min venninnegjeng har en uskreven regel:

Andres kjærester og eks kjærester: OFF LIMIT uansett!!

Gjest the imp
Skrevet

Det er ikke opp til meg å bestemme hvem venninna mi skal være venner med. Dersom hun ønsker å være venn med min eks så gjør hun jo ikke det for å være jævlig mot meg regner jeg med. Det blir litt håpløst dersom man ikke skal kunne være venner med folk bare fordi de er eksen til en eller annen. Jeg har ikke andre regler for venninnene mine enn at de skal holde seg unna min kjæreste mens vi er sammen. Man finner jo gjerne venner/kjærester i sin egen vennekrets, spesielt på små steder vil det jo nesten bli umulig etterhvert å ha venner fordi alle har vært sammen med alle.

Gjest GreenSky
Skrevet

Nei. Men hvis jeg ikke ønsket kontakt med eksen, hadde jeg forventet at venninna ikke ville invitere han og meg på fest samtidig, f.eks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...