AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #1 Skrevet 3. mai 2019 Det er en familie situasjon ! Meg og min mann og hans side av familien😣 Anonymkode: 914d6...ac0
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #2 Skrevet 3. mai 2019 To barn dukker opp, en niese og et fosterbarn. Et dødsfall i ikke umiddelbar familie i 2019. Kjøkkenet pusses opp. Ferdig. Anonymkode: 7e9e2...6c3
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #3 Skrevet 3. mai 2019 Jeg får opp et bilde av en mann (muligens din) som står i en klinsj. Muligens et dilemma der han må prioritere (hvor mye og hvordan bruke tid på noen/noe) eller en kamel han må svelge. Situasjonen kommer til å løse seg, men ikke før etter at dere har vært gjennom mye. Det kan hende at det tærer på forholdet. Anonymkode: 88231...513
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #4 Skrevet 5. mai 2019 På 3.5.2019 den 23.15, AnonymBruker skrev: Jeg får opp et bilde av en mann (muligens din) som står i en klinsj. Muligens et dilemma der han må prioritere (hvor mye og hvordan bruke tid på noen/noe) eller en kamel han må svelge. Situasjonen kommer til å løse seg, men ikke før etter at dere har vært gjennom mye. Det kan hende at det tærer på forholdet. Anonymkode: 88231...513 Ok, takk! Da er det best vi bryter opp Anonymkode: 914d6...ac0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå