AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #1 Skrevet 3. mai 2019 Er mor til tre, føler meg ikke som den mest sosiale og skulle gjerne ønske vi hadde flere å omgås. Hvor mange familier har dere å besøke sånn alt i alt. Tenker da besteforeldre, søsken, omgangsvenn ol? Jeg er opptatt av å gi barna ett sosialt nettverk, noe jeg ikke vokste opp med. Vi har ti ulike hjem vi kan besøke. Anonymkode: 8ab42...16a
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #2 Skrevet 3. mai 2019 For mange. Kjempevanskelig å få prioritert alle vi er glade i. Har vel sju familiehjem og 15 vennehjem å besøke, og da har jeg ikke telt noen av de vennene / familiemedlemmene som ikke har barn (eller er veldig gamle) og som det derfor er enkelt å lure til å besøke oss i stedet.. Anonymkode: 36bef...774
atropos Skrevet 3. mai 2019 #3 Skrevet 3. mai 2019 Vi har tre. Alle i familien. Men håper veldig på at vi får flere utenfra snart. Vi er relativt nyflyttet der vi er (har bodd her i tre år), og det har vist seg vanskelig å få innpass i lokalsamfunnet...
Summ Skrevet 3. mai 2019 #4 Skrevet 3. mai 2019 Vi har ganske mange vi kan besøke på dagtid, men egentlig ingen vi overnatter hos. Det er veldig greit, for jeg liker å avslutte dagen i sengen min. Liker ikke å sove borte...
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #5 Skrevet 3. mai 2019 To familier som bor borte, men føler litt vi trenger oss på og kan bare bli en natt eller to. Ellers var vi mine foreldre, min søster, svigerfar og to vennepar vi besøker med ungene på dagtid. Kunne ønske vi hadde flere å dra bort til i ferier, ingen i familien har hytte og uten noen å dra til blir det mange ferier "bare" hjemme siden vi bare har råd til å reise vekk en gang i året max Anonymkode: 07de2...538
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #6 Skrevet 4. mai 2019 Har mange vi kunne besøkt. Men som vi føler oss komfortable med og bare kan stikke innom så er det bare fire steder. Kunne ønske det var flere.. Anonymkode: 7b537...b67
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #7 Skrevet 4. mai 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Er mor til tre, føler meg ikke som den mest sosiale og skulle gjerne ønske vi hadde flere å omgås. Hvor mange familier har dere å besøke sånn alt i alt. Tenker da besteforeldre, søsken, omgangsvenn ol? Jeg er opptatt av å gi barna ett sosialt nettverk, noe jeg ikke vokste opp med. Vi har ti ulike hjem vi kan besøke. Anonymkode: 8ab42...16a Ingen.. Men barna har masse venner.Og vi finner på mye sosialt sammen med de og andre. Desverre dårlig med familie. Anonymkode: b1d5c...a97
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #8 Skrevet 4. mai 2019 Det er stor forskjell på hvordan vi har det i hverdagen, og hvordan vi har det på ferie når vi kan være nærme min slekt. Til hverdags, med hus som hele familien kan besøke: 2-5 i tillegg til at det er 2 hus der vi foreldrene har blitt servert kaffe, så der hadde vi nok også vært velkomne. Der barnet er velkommen uten oss: 2 hus utenom de over. I ferier andre steder av landet er det 5-15. Anonymkode: c6cdb...6a9
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #9 Skrevet 4. mai 2019 Flere. Mannens familie bor i nærheten. Søsken, foreldre, besteforeldre osv. Vi har også venner med barn i nærheten. Utfordringen er at det er kun jeg som vil besøke og som ønsker besøk. Mannen foretrekker å sitte hjemme, alene. Har egentlig gitt opp. Så inviterer og spør de jeg kjenner og det er de besøkene vi får til. Anonymkode: 3dc3d...4b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå