AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #1 Skrevet 3. mai 2019 Dere som føle at dere har ett bra forhold til samboer/kjæreste/ektefelle og har en eller flere barn under 2 år, hvor ofte har dere sex? Jeg ønsker helst å høre svar fra dere som føler at forholdet til partner fungerer bra. Vi har ett barn på 1 år og har sex en gang i uken sånn gjennomsnittlig. Vi begge skulle ønske at vi hadde tid/energi til det litt oftere. Sexen er veldig bra når den først skjer da, det skal sies. Spør bare for å høre hva som liksom er «normalt» rundt forbi. Få en liten pekepinn på hvor vi ligger innenfor denne «normalen», hehe! Anonymkode: 1a30a...dc8
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #2 Skrevet 3. mai 2019 Vi har sex to ganger i uken - fordi jeg blir så sår (ammer enda). Vi hjelper hverandre til orgasme nesten hver dag da Har en på 3 år og en på 9 mnd. Sex er utrolig viktig for oss, og prioriterer det over alt av husarbeid etc. Det eneste som kommer foran sex og nærhet er barnas behov Anonymkode: aa762...b35 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #3 Skrevet 3. mai 2019 En gang i året. Har to små med lakenskrekk. Vi er kronisk trøtte og utslitte, frister ikke med sex. Skal vi ha sex må vi først skaffe barnevakt og det er ikke lett. Anonymkode: b4c56...5a9 8
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #4 Skrevet 3. mai 2019 Som regel en gang i uken her også. Noen ganger får vi til to, andre uker ingen. Vår sover på rommet vårt ennå (passert ett år), og våkner lett, så vi sniker oss til det på gjesterommet. Men vanskelig å prioritere når søvnen er så som så.. Anonymkode: 4ed33...2c7 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #5 Skrevet 3. mai 2019 Ca 1 gang i uka sånn gjennomsnittlig her også. Vi koser og kysser hver dag da, så har mye nærhet. Jeg prioriterer stort sett husarbeid foran sex 🙈 Når vi har barnefri så er vi rimelig kjapp med å komme oss i senga da 😁 Anonymkode: 1ddaa...728 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #6 Skrevet 3. mai 2019 Vi har en på 17 mnd, og en på 6 år. Stort sett 4-5 ganger i uken nå som minstemann er begynt å sove rundt, var betydelig sjeldnere når vi gikk rundt som zombier etter våkenettene. Anonymkode: a390d...ea9
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #7 Skrevet 3. mai 2019 Vi har to små, en på 9 mnd og en på 2,5 år. Har sex to ganger i uka i gode soveperioder, men det har gått en mnd uten sex også... tenker vel at i et godt samliv så har man forståelse for at småbarnsperioden ikke er en kjempeboost for sexlivet 😅 Anonymkode: 22235...abd 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #8 Skrevet 3. mai 2019 En på et år. Veldig varierende. Nå er det 2-3 måneder siden sist. Men før det var det 3 ganger i uka. Før det igjen var det 1 gang i måneden. Mini sover lett, vi sover ikke nok, og mannen jobber mye for tiden. Så energien er rett og slett ikke der. Anonymkode: e8cca...a2c
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #9 Skrevet 3. mai 2019 Fra 1 til 20 ganger i mnd. Det er ikke noe fasit på det ts. Det er det familielivet og forholdet som bestemmer. For noen er sex ett must å forholdet virker ikke uten og for andre så finner de kjærlighet og nærhet andre steder. Alle er forskjellige. Det viktigste er at de i forholdet er fornøyd. Anonymkode: b2b12...28b 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #10 Skrevet 3. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Fra 1 til 20 ganger i mnd. Det er ikke noe fasit på det ts. Det er det familielivet og forholdet som bestemmer. For noen er sex ett must å forholdet virker ikke uten og for andre så finner de kjærlighet og nærhet andre steder. Alle er forskjellige. Det viktigste er at de i forholdet er fornøyd. Anonymkode: b2b12...28b Vi har en på 11 mnd og en på 3 år Anonymkode: b2b12...28b
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #11 Skrevet 3. mai 2019 Ca en gang i mnd kanskje. Mye nærhet, kos og intimitet, men veldig lite sex ettersom vi begge er for slitne og trøtte til å ha lyst. Er ikke noe redd for forholdet av den grunn, for vi snakker helt åpent om det og er enige om at dette er en babyfase Anonymkode: 48e7f...542 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #12 Skrevet 3. mai 2019 Varierer mellom 1-4 ganger i måneden. Har tvillinger på 4 og en baby, og en bonussønn på 15 annenhver uke. Vi har et veldig godt forhold, men med tre småbarn er det vanskelig å ha overskudd til sex, og når tenåringen er her er det også vanskelig å finne tid Anonymkode: ba7e9...3ff 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #13 Skrevet 4. mai 2019 Sjelden. Husker nesten ikke forrige gang, men det er minst et par uker siden. Prøver å få til sex i alle fall en gang i måneden. Da mannen hadde permisjon fikk vi det til en gang i uka i en periode. Da dro jeg hjem etter jobb slik at vi rakk å ha oss før vi hentet eldste i barnehagen, men nå som mannen kommer hjem etter barnehagens stengetid er ikke det lenger en mulighet. Og med to små barn som kun sover i armkroken min på kvelden, og våkner hvis jeg så mye som rører på meg så blir det veldig vanskelig å finne tid til å ha sex. Barna er så små at vi kan ikke la de være alene i et annet rom mens vi har oss heller. Og eldste har sluttet å sove på dagtid, så da forsvinner jo den muligheten også. Noen ganger har vi barnevakt til eldste i noen timer slik at vi rekker å ha sex hvis vi er så heldige at yngste sovner (et sted som ikke er oppå meg) da, men det skjer langt i fra hver måned. Og besteforeldrene er mye bortreist og ønsker ikke ha begge barna samtidig, så hvordan vi skal få økt frekvensen aner jeg faktisk ikke. Anonymkode: 5ca44...596 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #14 Skrevet 4. mai 2019 Når vi har tid og overskudd. Mannen er nok mer frustrert enn meg, han trenger ikke like mye søvn, så for han hadde det ikke vært noe problem å hatt sent på kvelden. For min del går ikke det pga en kronisk sykdom. Jeg må ha 8-9 timer med søvn for å fungere dagen etterpå. Vil anslå 2-4 ganger i måneden. Har ei på halvannet år og en på 4 Anonymkode: 257ba...8de 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #15 Skrevet 4. mai 2019 Vi har et barn på 2 år og et på 1 år. Begge sover natta igjennom på egne rom, men likevel blir det ikke masse sex. For min del har ikke lysta kommet tilbake etter at jeg fødte sistemann. Men vi har kanskje sex 1 eller 2 ganger i uka. Anonymkode: b9aa3...e7c
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #16 Skrevet 4. mai 2019 Vi har tvillinger på 1,5 år. Den siste tiden har det ligger på ca. 2-3 ganger i uken, men etter de ble født gikk det måneder. Er di 2-3 siste mnd dem har begynt å sove ordentlig og flyttet på eget rom, så energien hos oss begynner smått å gå seg litt til. Vi kjenner begge at dette er noe vi har behov for å prioritere. Kan godt la oppvasken stå til neste morgen (de våkner tidlig, så får alltid tid til litt rydding før barnehage og jobb) for en runde med sex. Etter oppstart på den fronten har jeg hatt behov for litt tid, synes det har vært vanskelig og skummelt å "komme tilbake". Klarer ikke en kjappis på 5 min. Jeg trenger å føle at han bryr seg, er tilstede og ikke gjør det bare for egen nytelse. Men ting begynner absolutt gå seg til på den fronten, og for forholdet vårt er dette viktig i en ellers hektisk hverdag hvor det bare går i barnesnakk og planlegging. Anonymkode: 05d5e...8a9 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #17 Skrevet 4. mai 2019 Her har vi vært uten sex siden juli! Begynner å kjenne veldig på det nå... heldigvis prater vi godt, er flinke til å kysse og ta på hverandre. Sexen har bare blitt nedprioritert. Før juli hadde vi ikke hatt sex siden oktober. Jeg tror jeg tørker ut 🧟♂️ Godt unga er søte 🤪 Anonymkode: 2ad98...236 4
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #18 Skrevet 4. mai 2019 1 gang hver 2-3 uke. Må ærlig innrømme at det er mer enn nok for tiden. Anonymkode: 13f0c...242 3
Jadzia Skrevet 4. mai 2019 #19 Skrevet 4. mai 2019 Da eldstemann var liten, hadde vi sex 1-2 ganger i uka. Etter vi fikk minstemann er vi heldige om det er fire ganger i året. 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #20 Skrevet 4. mai 2019 Har barn på 1,5, 2,5 og 4 år. Har sex 1-2 ganger i uka. Mannen har mulighet til å jobbe litt hjemmefra og jeg jobber 40%, ellers hadde vi ikke hatt muligheten til å ha sex så «ofte». Vi avtaler og planlegger sexen slik at det lar seg gjøre med alt annet av logistikk som må gå opp i hverdagen, kanskje ikke det mest romantiske men det funker for oss i småbarnsfasen Anonymkode: 8e4ab...f06 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå