AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #1 Skrevet 3. mai 2019 Fungerer de samme selvbruningskremene like godt på menn som på kvinner? Anonymkode: 70c08...2d7
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #2 Skrevet 3. mai 2019 Selvfølgelig. Hud er hud. Anonymkode: 17840...b6d
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #3 Skrevet 3. mai 2019 Det fungerer vel like «bra» (eller dårlig vil jeg si). Prøv på et område du kan skjule greit først. Anonymkode: d31c0...61d 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #4 Skrevet 3. mai 2019 Interessant spørsmål, men svaret kan ligge i hvilke hudpleierutiner menn og kvinner har. Menn "eksfolierer" vel for eksempel sjeldnere enn kvinner, og kan kanskje oppleve at pigmenter fester seg lettere til dødere/øvre hudlag, men fort forsvinner hvis man skrubber litt hardt, men også at man får en mørkere farge, så lenge den eldre huden ikke er fjernet. Kvinner, som gjerne skrubber og eksfolierer mer, har mindre "gammel" hud for pigmenter å feste seg lett på, men opplever kanskje at den fargen de får varer lenger, da de gjerne putter den på nyere hud, men ikke blir så mørk som når det er masse døde hudceller å feste seg på. Anonymkode: f521f...c26
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #6 Skrevet 4. mai 2019 15 timer siden, DMS skrev: Skulle tru mengd hår vil påverke resultatet? Jeg tenkte også litt på dette, i og med at en del menn har skjegg. Anonymkode: a8764...649
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #7 Skrevet 4. mai 2019 Jeg tenker at mengden hår på kroppen, samt om man er flink til å eksfoliere kroppen, vil spille inn her? Anonymkode: e0587...9a7
TrekStar Skrevet 4. mai 2019 #8 Skrevet 4. mai 2019 16 hours ago, AnonymBruker said: Fungerer de samme selvbruningskremene like godt på menn som på kvinner? Anonymkode: 70c08...2d7 Bare ikke overdriv med den kremen, uansett om du er mann eller kvinne. For guds skyld, ikke overdriv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå