Gå til innhold

Er dette perfekt kropp gutter/menn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, hun har kjempekorte ben. Ser veldig "butt" ut.

Trenger ikke ha store pupper eller stor rumpe, men lang nok til at det er litt fasong på henne.

Anonymkode: 8186e...130

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Fin men det er da veldig individuelt hva vi menn syns er vakkert, sexy eller "perfekt". 

Nå må dette kroppshysteriet her på forumet stoppes. Jeg rapporterer deg. Er drittlei. 

Anonymkode: bf8e9...c93

• Liker 23
Gjest MizBiz
Skrevet

Operert, operert, operert.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker best litt smalere rett opp og ned damer. Liker heller ikke den litt harry kardashien-stilen...

Anonymkode: ca444...9ea

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jente her. Jeg synes hun ser bra ut, men jeg ser ikke hvorfor du bekymrer deg? Viss dette er deg kan jeg godt forstå du vill se bra ut for menn, men viss det ikke er deg ser jeg ikke poenget i at du bryr deg. Viss hun har selvtillit så er jo det godt nok.

Anonymkode: bc92c...2c7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kvinne, men syns hun var kjempefin jeg da! Hadde ikke takket neitakk til den kroppen, men er nok ikke dedikert nok til å komme i nærheten :fnise: 

Anonymkode: d170d...ef6

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hun der må være narsissist. 

Anonymkode: 22f4c...25a

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hun er jo fin, men det er noe litt rart med henne som jeg ikke kan sette fingeren på..

Låra og rumpa er ganske store i forhold til den smale midjen, kanskje det er det jeg reagerer på.

Anonymkode: d4b5d...c3e

• Liker 6
Skrevet

Den perfekte kroppen er en sunn og aktiv kropp som blir tatt godt vare på, og som ikke er utsatt for meningsløse operasjoner. Kan jeg være klein og si det på den måten?

Jeg synes det er en uting å skulle analysere andres kropper for å vurdere om de er "bra nok". Det er virkelig å nedgradere et menneske. 

Dessuten vil en jente med en normal kropp aldri ha problemer med å finne seg menn (kun basert på kroppen). Du behøver ikke å være som på de bildene du fikserer over. 

Jeg har mange ting ved kroppen min jeg ville endret på, men så får jeg høre at jeg har "modellkropp" (hva nå enn det er, dere skjønner) og perfekt kropp av noen også. Det finnes sikkert også mennesker som ikke synes jeg er bra nok, og som ikke liker meg. Men de unngår jeg jo bare. Finnes noen for alle, ikke sant.

Det vakreste er det som er genuint. 

Ikke bekymre deg så mye.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei. For korte ben. 

Anonymkode: 0f3a0...979

Skrevet

Ikke for min del, så litt for "oompa loompa" og fake ut. Ikke naturlige proposjoner i det hele tatt.

• Liker 2
Skrevet

For korte ben, for klumpete for min smak. Jeg liker elegante kvinner, lange ben er et must.

• Liker 4
Skrevet

Fin, men ikke perfekt for meg. Jeg foretrekker typiske norske slanke/trente kvinner, og synes intet er finere enn det.

• Liker 4
Skrevet

Lurer litt på hvordan disse bildene ser ut før redigering/justering les fotoshop. 

Sikkert morro for den som liker den slags.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hun er jo feit...

Giga rumpe og pupper,  korte stutte ben og hestefjes

Anonymkode: d4ee1...e9a

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Gigantisk rumpe og store pupper er ikke noe for meg ihvertfall.

Men det slår vel kanskje litt bedre til i litt andre etniske miljøer. Det er jo slike man ser mye av på diverse rappe musikkvideoer.

Anonymkode: 6f356...7ae

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Fin men det er da veldig individuelt hva vi menn syns er vakkert, sexy eller "perfekt". 

Nå må dette kroppshysteriet her på forumet stoppes. Jeg rapporterer deg. Er drittlei. 

Anonymkode: bf8e9...c93

Du er kvinne? 

Anonymkode: 4e217...47c

AnonymBruker
Skrevet

Se på alle kommentarene hun får. Hun er runkemateriale for de fleste gutter/menn, men ingen tør å snakke høyt om det.😳

Anonymkode: 4e217...47c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva faen feiler folk. Seriøst hun er jo superpen og deilig OG søt. Jeg er hetero jenta da, men fatter ikke at folk kommenterer så negativt. Håper det er kødd og trolling bare

Anonymkode: dde6b...0ae

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...