AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #1 Skrevet 3. mai 2019 huden rund anuset til baby er veldig rødt ( helt innerst). noen som har erfaring med det? hva slags krem bruker dere? Anonymkode: 1a35b...519
ablaze Skrevet 3. mai 2019 #2 Skrevet 3. mai 2019 Inotyol - funker til både baby og voksne (litt usikker hvem det gjaldt) 😁 Men dersom det er snakk om baby så vær forsiktig når du smører på. Dersom huden er tynn/sår nok kan den seige kremen dra det ytterste hudlaget av. Men kremen funker fjell og jeg har brukt den på mine i over seks år
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #3 Skrevet 3. mai 2019 4 minutter siden, ablaze skrev: Inotyol - funker til både baby og voksne (litt usikker hvem det gjaldt) 😁 Men dersom det er snakk om baby så vær forsiktig når du smører på. Dersom huden er tynn/sår nok kan den seige kremen dra det ytterste hudlaget av. Men kremen funker fjell og jeg har brukt den på mine i over seks år tusen takk for svar. jeg har brukt inotyol før og det røde har funket når han var rød i rumpeballene men helt innerst der ved endetarmåpningen fungerer det ikke. han er alltid rød der. Anonymkode: 1a35b...519
ablaze Skrevet 3. mai 2019 #4 Skrevet 3. mai 2019 Kanskje huden er rød da? SÅ lenge den ikke er sår tenker jeg.. 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #6 Skrevet 3. mai 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke det vanlig? Anonymkode: 3f061...9f3 er førstegangsmor så aner ikke. ts 22 minutter siden, ablaze skrev: Kanskje huden er rød da? SÅ lenge den ikke er sår tenker jeg.. den er veldig rød, men syntes ikke det er noen sår der. Anonymkode: 1a35b...519
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #7 Skrevet 3. mai 2019 Jeg bruker litt bephaten der hvis baby er rød. Funker veldig bra Anonymkode: 02e3a...1ca 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #8 Skrevet 3. mai 2019 Kan også være sopp dersom det er veldig rødt. Bland bepanthen og canesten så går det over 😊 Anonymkode: 0c7e0...6b6
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #9 Skrevet 4. mai 2019 Prøv å bytt bleiemerket, og dra til helsestasjonen så får du vist det frem så har de nok noen lure råd du kan prøve Anonymkode: b57aa...afa
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #10 Skrevet 4. mai 2019 Bepanten funker på de små her. Minstemann blir sånn irritert i huden der nesten hver gang han har bæsja. Anonymkode: 9b3b2...665
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå