AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #1 Skrevet 3. mai 2019 Vi må kjøpe en reisetrille og det er viktig at det er en trille vi ikke trenger å sjekke inn, men som vi kan ta med inn på flyet og legge i hattehyllen. Virker som Babyzen yoyo er regnet som den beste og vurderer den, men samtidig har jeg sett video av Ergobaby Metro som virker veldig enkel og grei og den er endel rimeligere, så vil derfor gjerne høre om noen har erfaring med den. Hvis du har Babyzen yoyo, er du fornøyd og er den verdt pengene? Kan gjerne ta imot anbefalinger på andre triller, skriv gjerne litt om hvorfor du er fornøyd, men altså viktig at den kan gå som handbagasje på fly Anonymkode: ea727...b95
addict Skrevet 5. mai 2019 #2 Skrevet 5. mai 2019 Vi har babyzen yoyo og jeg elsker den. Har ikke reist med den, men har den baki bilen og bruker på butikk og kjøpesenter osv. Bruker den med bilstoladapter og den babydelen. Kjøpte brukt.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #3 Skrevet 6. mai 2019 Vi har Carina Kobbe Lux (eller Plus, kanskje den heter nå. Er i alle fall den med fotbrett og mulighet til å sette på adaptere til bilstol, ikke den billigste versjonen) Er fornøyd Anonymkode: 6c0b7...2ac
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #4 Skrevet 6. mai 2019 Babyjogger city mini! ❤️ Veldig lett å legge sammen og tar lite plass. Går som håndbagasje og er lett å bære. I tillegg funker den bra på flere typer terreng. Det er jo ikke en offroad-vogn, men jeg bruker den stort sett hele tiden i sommerhalvåret og den fungerer på både grus og brostein. Kalesjen er stor og beskytter mot vær og vind (som vi har mye av her på vestlandet). Ikke ideell for de aller minste, siden barnet ikke kan sitte vendt mot deg, men ellers er dette en topp vogn som vi bruker både til hverdags og reise. Anonymkode: 4beaf...2da
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #5 Skrevet 6. mai 2019 Jeg har Silvercross Jet. Det stod mellom den og Yoyo, landet på Jet da jeg fant denne på salg og den ble da ca en tusenlapp rimeligere enn Yoyo. Har bare testet den innendørs foreløpig, men den kjennes god ut å trille. Eneste minuset jeg kan se med den er at det er litt lite bagasjeplass i korgen under - og så liker jeg ikke at barnet sitter vendt fra meg, men slik er jo det på de aller fleste triller... Anonymkode: 5f133...941
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #6 Skrevet 7. mai 2019 Jeg lånte en babyzen yoyo nylig og jeg kan virkelig ikke skjønne hvorfor den er så populær. God å trille, men ikke god sittekomfort for barnet. Elendig kalesje. Endte opp med en Babyjogger city tour, både jeg og baby liker den. Og den blir kjempeliten når den brettes sammen. Anonymkode: 6d70a...a6a
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #7 Skrevet 7. mai 2019 Jeg ville gått for babyjogger city tour 2 hvis jeg skulle kjøpt i dag. Har selv City tour lux, men for meg er det ikke et must å kunne ha den som håndbagasje. Anonymkode: 13a77...181
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå