AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #1 Skrevet 3. mai 2019 Er det noen som har sånn hylle eller stativ til å sette neglelakken på? Hvor kan man kjøpe dette uten at det koster flere hindre kroner slik jeg ser. Anonymkode: 92223...cc8
blåtimen Skrevet 3. mai 2019 #2 Skrevet 3. mai 2019 Ebay har mange billige hvis du søker på "nail polish rack"
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #3 Skrevet 3. mai 2019 14 minutter siden, blåtimen skrev: Ebay har mange billige hvis du søker på "nail polish rack" Aha, tusen takk😊Har opplevd å ikke få varer jeg har betalt for der, har du en selger å anbefale eller så du bare disse der? Anonymkode: 92223...cc8
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #4 Skrevet 3. mai 2019 Betyr layers rader/hyller? Anonymkode: 92223...cc8
blåtimen Skrevet 3. mai 2019 #5 Skrevet 3. mai 2019 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Aha, tusen takk😊Har opplevd å ikke få varer jeg har betalt for der, har du en selger å anbefale eller så du bare disse der? Anonymkode: 92223...cc8 Jeg har ingen spesifikk selger å anbefale, men jeg har bestilt masse på ebay og aldri opplevd å ikke få varen. Bare sørg for at selgeren har god rating fra andre kjøpere Layers i denne sammenhengen betyr antall rekker/rader/hyller, ja. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå