Gå til innhold

Kjøpe potetgull med Salt & Vinegar på nett

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De selger det ikke her jeg bor, ikke i hele landsdelen (nordpå). Hvor på nett kan jeg bestille? Iherb har Kettle Chips, men frakten for mer enn 2 stk er kjempedyr.

Nettbutikken til Spar.no har, tror jeg, men leverer ikke hit.

Noen som har erfaring med SweCandy? De har denne.

Anonymkode: 0c2d5...9f9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, lurer på akkurat det samme selv! Evt. hvilke butikker som selger dette, utenom Deli de Luca og 7-11. Hjelp oss!

Anonymkode: b10dc...094

• Liker 1
Gjest FatimaYasmin
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, lurer på akkurat det samme selv! Evt. hvilke butikker som selger dette, utenom Deli de Luca og 7-11. Hjelp oss!

Anonymkode: b10dc...094

Mener at Coop Obs har det. Ellers så er det noen utgaver på MyAmericanMarket, men der er kanskje prisen litt høy.. De sender fra Frankrike mener jeg å huske, så er ikke lang leveringstid.

Skrevet

www.cooperscandy.no

Handler fra de nesten hver måned, alltid rask levering (1-2 dager til meg på Østlandet) og de har mye morsomt og spennende, både chips, sjokolade, hot saucer og leker. 

• Liker 1
Skrevet

De selger det på eurospar i Tromsø iallefall, om du noen gang er der. Ellers ville jeg sjekket holdbart.no, mener jeg har sett det på nettbutikken der noen ganger 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 3.5.2019 den 19.06, SnuskeLuska skrev:

www.cooperscandy.no

Handler fra de nesten hver måned, alltid rask levering (1-2 dager til meg på Østlandet) og de har mye morsomt og spennende, både chips, sjokolade, hot saucer og leker. 

Hvordan fungerer det å handle derfra? Er det fra Sverige eller fra Norge? Må man betale tollavgifter og slikt? 

Anonymkode: 526d7...9eb

• Liker 1
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan fungerer det å handle derfra? Er det fra Sverige eller fra Norge? Må man betale tollavgifter og slikt? 

Anonymkode: 526d7...9eb

De sendes fra Sverige. Har ikke betalt toll på noe av det jeg har bestilt.

• Liker 1
Skrevet

Sørlandschips har nettopp lansert chips med salt og malteddik, kjøpte på Coop Obs på lørdag. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor ikke nordpå, men Coop Extra her jeg bor har i hvertfall. Kanskje Coop Extra der du bor kan ta inn til deg?

Anonymkode: 411fc...861

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...