AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #1 Del Skrevet 3. mai 2019 Hallo. Hvilken solkrem er best for leppene? Jeg lurte også på hvordan man på en best mulig måte fjerner solkremen fra leppene? Anonymkode: 4c38f...01a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #2 Del Skrevet 4. mai 2019 Man bruker ikke krem på leppene, men kjøper en leppepomade med solfaktor. Jeg foretrekker Piz Buins, hele året. Anonymkode: 2e4b0...790 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #3 Del Skrevet 4. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Man bruker ikke krem på leppene, men kjøper en leppepomade med solfaktor. Jeg foretrekker Piz Buins, hele året. Anonymkode: 2e4b0...790 Takk for tilbakemelding, men hvorfor er det bedre å bruke en leppomade med solkrem sammenligna med en egen solkrem for leppene? Anonymkode: 8b642...b1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #4 Del Skrevet 5. mai 2019 På 4.5.2019 den 15.25, AnonymBruker skrev: Takk for tilbakemelding, men hvorfor er det bedre å bruke en leppomade med solkrem sammenligna med en egen solkrem for leppene? Anonymkode: 8b642...b1b Har aldri sett egen solkrem for lepper, annet enn i leppepomadeformat. Solkrem smaker ikke akkurat godt, men for all del, den du bruker i ansiktet kan du jo smøre på leppene også. Den varer neppe like lenge... Anonymkode: 2e4b0...790 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå