Gå til innhold

90 Day Fiancé og spinoffs

Nooni

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Omg trodde jeg var eneste som irriterte meg over det 😂 

Anonymkode: 3dc7d...466

Jaaaa, herregud han er så slitsom. En blanding av mansplaining, oversetting og «bekreftelse» på hver eneste teit greie de ser. Han er ikke negativ til noen, og bare jatter med. Og hans fedmeoperasjon var bortkasta. Annie bør lære seg språket snart også. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Familien hennes er trashy og irriterende på sin måte. De hjelper absolutt ikke på konflikten med Andrei. Men faren til Libby har jo betalt for to bryllup, lot de bo gratis i huset hans, betalte for depositum til den nye leiligheten Andrei måtte flytte til og betaler lønnen til Libby. Så nesten alt de eier er direkte eller indirekte betalt av faren til Libby. Andrei burde vise mer takknemlighet enn han gjør nå. Som nevnt tidligere i tråden har han skutt gullfuglen. 

Anonymkode: b0939...030

Jeg er enig i at han bør vise mer takknemlighet for all hjelp de har fått og fortsatt får. Men det gir ikke faren og familien hennes rett til å vite absolutt alt om fortiden hans. 

Mulig jeg har fått selvgode amerikanere helt opp i halsen av denne serien 😄 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Frida said:

Jeg er enig i at han bør vise mer takknemlighet for all hjelp de har fått og fortsatt får. Men det gir ikke faren og familien hennes rett til å vite absolutt alt om fortiden hans. 

Det har vi alle, haha!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duff skrev (3 timer siden):

Pillow talk gikk på tlc i går men fra 23 - 00, en time senere enn vanlig

Ååå det er jo alt for sent! 

Anonymkode: 4c635...c84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ååå det er jo alt for sent! 

Anonymkode: 4c635...c84

Jeg er våken til langt på natt men du kan jo se det i reprise eller? Jeg setter alt av serier på opptak.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frida skrev (På 26.5.2021 den 18.52):

Nå sitter jeg å ser på Tell All om Libby ig Andrei. Jeg forstår ikke helt hvorfor der er i et forhold med hverandre. Hun er en dramaqueen og han er... vet ikke hva han er jeg, blir ikke helt klok på han. Søsteren sier han er kald og slem og Libby sier hu er helt enig, foran andre deltakere og familien sin. Og da tenker jeg: hvorfor er dere sammen da? Jeg hadde vel ikke vært gift med en mann jeg så på som kald og slem. Jeg blir ikke klok på den kranglete familien. Virker som alle bare er ute etter en krangel. Så jeg syns nå egentlig ikke han har skutt noen gullfugl, om han må finne seg i at alle snakket dritt til han og om han åpenlyst 🤔

Anonymkode: c2dd3...31a

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Nå sitter jeg å ser på Tell All om Libby ig Andrei. Jeg forstår ikke helt hvorfor der er i et forhold med hverandre. Hun er en dramaqueen og han er... vet ikke hva han er jeg, blir ikke helt klok på han. Søsteren sier han er kald og slem og Libby sier hu er helt enig, foran andre deltakere og familien sin. Og da tenker jeg: hvorfor er dere sammen da? Jeg hadde vel ikke vært gift med en mann jeg så på som kald og slem. Jeg blir ikke klok på den kranglete familien. Virker som alle bare er ute etter en krangel. Så jeg syns nå egentlig ikke han har skutt noen gullfugl, om han må finne seg i at alle snakket dritt til han og om han åpenlyst 🤔

Jeg har ikke sett den episoden, men er veldig enig med deg. Andrei kommer fra en helt annen kultur og de burde gi ham litt spillerom til han venner seg til Amerika på godt og vondt. Og de har absolutt ingenting med fortiden hans å gjøre uansett! Frekke og ufordragelige folk, særlig sammenlignet med faren til Andrei, han er bare kjempekoselig! Har ikke sett så mye om moren hans enda, jeg sluttet å se programmene en lang stund, ble mettet 😄 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har lest på Reddit at de ønsker seg en spin-off-serie med hele familien, sånn som Chantal family. Kanskje derfor de lager dama av alt. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg har lest på Reddit at de ønsker seg en spin-off-serie med hele familien, sånn som Chantal family. Kanskje derfor de lager dama av alt. 

Nei å nei!! Vil noen virkelig se på det 🙄🙄 er det det som selger i USA? Kranglete overdramatiske familieforhold? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Nei å nei!! Vil noen virkelig se på det 🙄🙄 er det det som selger i USA? Kranglete overdramatiske familieforhold? 

Det er jo det som for underholdning. Er det smooch og sukkersøtt gir det ikke samme underholdningsverdien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

padawan skrev (17 minutter siden):

Det er jo det som for underholdning. Er det smooch og sukkersøtt gir det ikke samme underholdningsverdien.

Nja, begrenset underholdningsverdi akkurat det, synes jeg. Når de står og brøler i munnen på hverandre og ingen hører hva den andre sier så får jeg mest lyst å sette spyleslangen på dem 😄 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

padawan skrev (16 timer siden):

Ja jo ser den. For min del liker jeg best å se på sukkersøte og koselige par i den serien 🥰 jeg ble så glad av å se hun modellen fra Brasil som fant den litt eldre mannen, hun som ble bestevenn med både barna hans og ekskona hans (husker ikke navnene), men de var så herlige og hu så vakker på innside og utside 💐☀️🌸 good feeling 🦋 jeg liker de parene som krangler minst. Jeg liker å tro at jeg ikke er helt alene om å se underholdningsverdi i de sukkersøte kjærlighetshistoriene 🤔

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ja jo ser den. For min del liker jeg best å se på sukkersøte og koselige par i den serien 🥰 jeg ble så glad av å se hun modellen fra Brasil som fant den litt eldre mannen, hun som ble bestevenn med både barna hans og ekskona hans (husker ikke navnene), men de var så herlige og hu så vakker på innside og utside 💐☀️🌸 good feeling 🦋 jeg liker de parene som krangler minst. Jeg liker å tro at jeg ikke er helt alene om å se underholdningsverdi i de sukkersøte kjærlighetshistoriene 🤔

Ja, det var Juliana!

https://www.google.no/amp/s/screenrant.com/90-day-fiance-juliana-custodio-michael-jessen-marriage/amp/

Anonymkode: bc322...13f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

miss summers skrev (På 26.5.2021 den 18.52):

Jaaaa, herregud han er så slitsom. En blanding av mansplaining, oversetting og «bekreftelse» på hver eneste teit greie de ser. Han er ikke negativ til noen, og bare jatter med. Og hans fedmeoperasjon var bortkasta. Annie bør lære seg språket snart også. 

Jeg har hele tiden tenkt at han guider Annie gjennom hver eneste episode i tilfelle hun ikke forstår😅 annoying as f*ck. Altså, bare godhjerta, men likevel da. 

Anonymkode: 3dc7d...466

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Juliana og Michael 😍 de er fine ja. Ekskona var jo bare nydelig utenpå og inni også💛

Anonymkode: 30911...229

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Juliana og Michael 😍 de er fine ja. Ekskona var jo bare nydelig utenpå og inni også💛

Anonymkode: 30911...229

Ja det var det de het ❤️ Enig om ekskona ❤️ Jeg ble rett og slett glad av å se på alle i hele familien. Et fint eksempel på hvor godt det faktisk kan fungere 💐 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå ligger første del av Single Life - Tell All ute. 
Ikke at jeg har likt Ed noe særlig før men liker han enda mindre nå. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissStiles skrev (58 minutter siden):

Nå ligger første del av Single Life - Tell All ute. 
Ikke at jeg har likt Ed noe særlig før men liker han enda mindre nå. 

Hvilken kanal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duff skrev (1 time siden):

Hvilken kanal?

Det går ikke på tv. Jeg ser det på appen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissStiles skrev (2 timer siden):

Det går ikke på tv. Jeg ser det på appen.

Spør igjen, hvilken app? Jeg har bare fulgt tlc 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...