Gå til innhold

90 Day Fiancé og spinoffs

Nooni

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

..leste på tlc sine sider at det var bstemt at episode 9 ikke skal vises i Skandinavi, uten at de vil si hvorfor.. Nå er jeg sykt nysgjerrig!

Anonymkode: 30911...229

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

..leste på tlc sine sider at det var bstemt at episode 9 ikke skal vises i Skandinavi, uten at de vil si hvorfor.. Nå er jeg sykt nysgjerrig!

Anonymkode: 30911...229

Så underlig. Ser sesongen via Dplay, og synes det var merkelig at de hadde lagt ut episode 8 og 10, men ikke 9. 
Ble veldig nysgjerrig på hvorfor nå. 

Anonymkode: 96ec7...167

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Beklager, jeg kan ikke navnene på alle

Har sett episode 9 nå og kan ikke se noen grunn til at den ikke skulle bli vist i Skandinavia, det må være noe som ikke kommer frem i episoden 

Hun finske er lite med, er en episode der moren til kjæresten hennes ber om hjelp til å lage middag og hun hjelper motvillig mens hun klager, nekter å smake og bestemmer seg for å spise alene på rommet. Moren tar opp ang kostnad til bryllupet og hvilke planer hun har for fremtiden (ingen)

I Kiev drøyer det med visum så han amerikanske går til ambassaden for å få vite hvorfor og får som svar at det er «classified» og får ikke vite noe som helst. Han konfronterer kjæresten med dette og spør om hun noen gang har søkt K1 visum med noen andre eller om hun har vært i USA tidligere. Hun eksploderer og sier nei

De andre parene er som før. Sasha (?) kaster junkfooden til søsteren til kjæresten fordi han ikke vil hun skal legge på seg mer (!). Han og søsteren kommer (naturlig nok) ikke overens 

Syngin (?) og hun som er på urte-ferie - der er det krangling og sånt som før 

Angela og Michael - hun hører med advokat og får råd om å anke avslaget (som ikke er et avslag men enten varsel om avslag eller varsel om at de trenger mer informasjon). Han hører med advokat i Nigeria og får råd om at de skal gifte seg der og søke K3 visum. Angela reiser ned. Hun finner ikke passet og tror noen har kastet voodoo på henne

Annie og han med sønnen - søsteren hans kommer på besøk og de plukker ut brudekjole. Annie klager på at hun ikke får klær og ikke får penger og at hun får altfor lite sex. Hun vil helst ha 3 ganger om dagen. Søsteren spør om ikke broren har sagt at han er «poor»

Har sikkert glemt noe, men sånn kjapt oppsummert - mulig noen med litt skarpere hode enn mitt kan finne ut hvorfor episoden ikke ble sendt 

Anonymkode: 73eba...547

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så merkelig at de skal hoppe over en hel episode. Hvis det var enkelte ting i episoden som skulle gjøre at den ikke kunne bli sendt her så kunne de vil klipt ut det eller noe?  Det blir jo litt vanskelig å følge alt som har skjedd hvis vi går glipp av en epsiode. 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Beklager, jeg kan ikke navnene på alle

Har sett episode 9 nå og kan ikke se noen grunn til at den ikke skulle bli vist i Skandinavia, det må være noe som ikke kommer frem i episoden 

Hun finske er lite med, er en episode der moren til kjæresten hennes ber om hjelp til å lage middag og hun hjelper motvillig mens hun klager, nekter å smake og bestemmer seg for å spise alene på rommet. Moren tar opp ang kostnad til bryllupet og hvilke planer hun har for fremtiden (ingen)

I Kiev drøyer det med visum så han amerikanske går til ambassaden for å få vite hvorfor og får som svar at det er «classified» og får ikke vite noe som helst. Han konfronterer kjæresten med dette og spør om hun noen gang har søkt K1 visum med noen andre eller om hun har vært i USA tidligere. Hun eksploderer og sier nei

De andre parene er som før. Sasha (?) kaster junkfooden til søsteren til kjæresten fordi han ikke vil hun skal legge på seg mer (!). Han og søsteren kommer (naturlig nok) ikke overens 

Syngin (?) og hun som er på urte-ferie - der er det krangling og sånt som før 

Angela og Michael - hun hører med advokat og får råd om å anke avslaget (som ikke er et avslag men enten varsel om avslag eller varsel om at de trenger mer informasjon). Han hører med advokat i Nigeria og får råd om at de skal gifte seg der og søke K3 visum. Angela reiser ned. Hun finner ikke passet og tror noen har kastet voodoo på henne

Annie og han med sønnen - søsteren hans kommer på besøk og de plukker ut brudekjole. Annie klager på at hun ikke får klær og ikke får penger og at hun får altfor lite sex. Hun vil helst ha 3 ganger om dagen. Søsteren spør om ikke broren har sagt at han er «poor»

Har sikkert glemt noe, men sånn kjapt oppsummert - mulig noen med litt skarpere hode enn mitt kan finne ut hvorfor episoden ikke ble sendt 

Hva med bie-folka?

Irriterer meg at det bare er repriser på søndager nå. Har vært fast kosekveld på søndager med 90 days!

Anonymkode: 4c635...c84

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så merkelig at de skal hoppe over en hel episode. Hvis det var enkelte ting i episoden som skulle gjøre at den ikke kunne bli sendt her så kunne de vil klipt ut det eller noe?  Det blir jo litt vanskelig å følge alt som har skjedd hvis vi går glipp av en epsiode. 

Hva med bie-folka?

Irriterer meg at det bare er repriser på søndager nå. Har vært fast kosekveld på søndager med 90 days!

Det kommer på tirsdager kl 20

Anonymkode: 65256...097

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tusen takk til deg som skrev oppsummering fra episode 9 🌷

Anonymkode: 8b685...0aa

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer på tirsdager kl 20

Anonymkode: 65256...097

Ja jeg vet. Men det har pleid å være 2 sesonger som går samtidig. En på søndager (the other way) og en på tirsdager. Men nå er det bare tirsdager. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg vet. Men det har pleid å være 2 sesonger som går samtidig. En på søndager (the other way) og en på tirsdager. Men nå er det bare tirsdager. 

Ny sesong med The other way around går i USA nå. Den kommer nok til Norge etterhvert, men som vanlig tar det nok litt tid. 

Anonymkode: 96ec7...167

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med bie-folka?

Bie-folka var akkurat det samme som i episoden før og etter. Han hadde allerede snakket med foreldrene på tlf og de var i mot ekteskapet (som vi allerede visste). Han forklarte til seerne at han var eneste mannen i familien så det var hans plikt å lytte til hva foreldrene sa mht ekteskap 

Det var faktisk ganske hjerteskjærende - de to var midt oppi breakupen og så kom moren til bie-damen hjem med de to yngste barna så da ble en del av dramaet. Ikke sånn drama-drama, men de voksne klarte ikke å la det ligge til barna var ute av syne. Stakkars barn.

Hun bestilte hotellrom til han, han flyttet, hun sendte mange mld til han på messenger om at han var en pyse og at hun hatet han, han gråt, hun gråt, han ringte og hun sa de var «finished» og la på

Lurer veldig på hvorfor det visumgreiene i Kiev var «classified», det kom jo ikke fram i episoden etter heller. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her er beviset at Ashley har tatt Jay tilbake. Bildet er fra hennes IG story som ble lagt ut igår. (Dermed kan det ikke vedlegges noe link til siden etter som story kun være i 24 timer.)

Screenshot_20200329-233342_Instagram.jpg

Anonymkode: 873f2...322

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes guttene til Anna er uoppdragne.

Dessuten blander Anna guttene inn i alt for mye av forholdet mellom henne og Mursel. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg begriper ikke hva Anna tenker på. Bortsett fra bier, hva har de til felles? Når man ikke kan snakke på normalt vis sammen, er det enda mindre muligheter for å lære hverandre å kjenne. Jeg tror at Mursel er veldig annerledes når det gjelder synet på ALT, men han klarer bare ikke å få fart på samtalene, så hun vet ikke alt dette ennå. Tror han er en ganske taus mann som kulturelt sett er veldig forskjellig fra henne. Det kommer hun ikke til å klare å leve med. Guttene liker han ikke heller, så hvorfor skal hun på død og liv gifte seg med en slik som egentlig ikke passer som type hverken for henne eller familien? Det er et mysterium.

Anonymkode: 8d72f...993

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chroma

Har nettopp sett sesongen med Nicole og Azan, noen som vet hvordan det endte med de? 

Endret av Chroma
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
På 28.3.2020 den 14.48, AnonymBruker skrev:

Jay og Ashley sammen igjen? Altså... jeg er ikke tom for ord, jeg har for mange 😅 Er det MULIG

Larissa var kokko men uansett utgangspunkt tror jeg at det å gifte seg med en sofagris som i praksis er gift med sin mor ville gjort de fleste litt gal. Så hadde jo hun litt ekstra issues. Ser ut som hun fikk det mye, mye bedre uten Colt både fysisk og psykisk

Syns der er ganske stakkarslig å se Colt og moren sitte på sofaen i pysj under Pillow Talk

Og kler ut kattene sine i kostymer😲

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
1 time siden, Chroma skrev:

Har nettopp sett sesongen med Nicole og Azan, noen som vet hvordan det endte med de? 

De er fremdeles i avstandsforhold. 

Anonymkode: 96b2d...bf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, Keikolina skrev:

Colti

Shut uppi!

Anonymkode: 96b2d...bf1

• Liker 11
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...