AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #181 Del Skrevet 10. september 2019 Larissa er jo loco!! Anonymkode: 4c635...c84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #182 Del Skrevet 10. september 2019 Søsteren til Pedro også🤯 Anonymkode: f7e74...061 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #183 Del Skrevet 10. september 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Søsteren til Pedro også🤯 Anonymkode: f7e74...061 Både hun og mora virker å være grusomme mennesker med lav IQ. Men vi må huske på at de klipper som guder på bakrommet så man skal ikke gå og tro at alt er som det ser ut. Anonymkode: 96b2d...bf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #184 Del Skrevet 11. september 2019 Jeg får bare mer og mer fordommer mot latinas gjennom denne serien 😛 draaaama! Anonymkode: 4c635...c84 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #185 Del Skrevet 11. september 2019 Ja det er vel en grunn til at Pedro tross alt ikke vil bo der.. Anonymkode: 154ef...7d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #186 Del Skrevet 11. september 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg får bare mer og mer fordommer mot latinas gjennom denne serien 😛 draaaama! Anonymkode: 4c635...c84 Altså, for en idiotisk kommentar. Anonymkode: 70cb7...d68 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #187 Del Skrevet 24. september 2019 Ord kan ikke forklare hvor intenst jeg misliker søstra til Pedro.......🤬🤬 Anonymkode: 30911...229 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. september 2019 #188 Del Skrevet 24. september 2019 Digresjon: Nå kommer snart en ny variant med amerikanere som flytter ut i verdens avkroker for å jakte den store kjærligheten. Legger ut en episode her jeg, så kan dere se hvis dere vil, eller ikke. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 24. september 2019 #189 Del Skrevet 24. september 2019 30 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Digresjon: Nå kommer snart en ny variant med amerikanere som flytter ut i verdens avkroker for å jakte den store kjærligheten. Legger ut en episode her jeg, så kan dere se hvis dere vil, eller ikke. Så gøy! Så noen episoder da jeg var i USA i sommer. Anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #190 Del Skrevet 24. september 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ord kan ikke forklare hvor intenst jeg misliker søstra til Pedro.......🤬🤬 Anonymkode: 30911...229 Enig!!! Hun er så psyk! Ser ikke Pedro episodene?? Anonymkode: f7e74...061 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinitum Skrevet 25. september 2019 #191 Del Skrevet 25. september 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Ord kan ikke forklare hvor intenst jeg misliker søstra til Pedro.......🤬🤬 Anonymkode: 30911...229 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Enig!!! Hun er så psyk! Ser ikke Pedro episodene?? Anonymkode: f7e74...061 Ja, jeg er helt enig. Men måten han oppførte seg på der borte, måten han gikk med på at "ikveld er pedro singel" osv var jo helt nasty. Ingen tvil om at søsteren prøvde å sette opp broren med venninnen sin. Oppførselen hennes er jo helt sinnsykt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #192 Del Skrevet 25. september 2019 For en drittkjerring Pao og moren hennes er! Russ må bare komme seg vekk! Når jeg ser hvor fekk moren er så skjønner jeg hvordan Pao ble sånn og. Russ har jammen vært dumsnill. Anonymkode: 154ef...7d1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinitum Skrevet 25. september 2019 #193 Del Skrevet 25. september 2019 Så stygt Andrei snakker til Elisabeth. Jeg forstår SÅ godt hvorfor faren og søstrene ikke liker han. Faren til Andrei derimot, er SÅ søt! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #194 Del Skrevet 25. september 2019 18 hours ago, Hoppetaujenta said: Digresjon: Nå kommer snart en ny variant med amerikanere som flytter ut i verdens avkroker for å jakte den store kjærligheten. Legger ut en episode her jeg, så kan dere se hvis dere vil, eller ikke. Jeg skjønner ikke hvorfor han mormoneren er sammen med hun fra Ecuador. Han vil at hun skal bli mormoner, hun vil ikke. Han vil ha barn, hun vil ikke. Hvorfor er de sammen liksom? De har ingenting til felles, ei heller samme verdier og ønsker. Anonymkode: 338d7...7c0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #195 Del Skrevet 25. september 2019 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner ikke hvorfor han mormoneren er sammen med hun fra Ecuador. Han vil at hun skal bli mormoner, hun vil ikke. Han vil ha barn, hun vil ikke. Hvorfor er de sammen liksom? De har ingenting til felles, ei heller samme verdier og ønsker. Anonymkode: 338d7...7c0 Åå ikke la meg begynne på de to 🙄eller Laura og alladin for den saks skyld fy for ei kjerring hun er! Synes Devon og Jihoon er nydelige da 💕 Anonymkode: 40bf9...56e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinitum Skrevet 25. september 2019 #196 Del Skrevet 25. september 2019 Så SLEM Pedro er. Invitere Chantel på den baren, sitte der med søsteren og hun der dansejenta, forvente hun skulle komme alene og ta imot all dritten fra vennene hans og bli ydmyket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
udiskutert Skrevet 27. september 2019 #197 Del Skrevet 27. september 2019 Nå kommer snart The Other Way på norske TLC. Har sett noen klipp, og det ser ut som god underholdning! Blir bra med noen nye folk. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. september 2019 #198 Del Skrevet 27. september 2019 Jeg har hatt så lyst til å slutte å se på mange ganger, men jeg må liksom følge med også. Bare litt til. Det jeg ser smitter over på meg og jeg blir veldig irritert av ganske mange av de menneskene der... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. september 2019 #199 Del Skrevet 29. september 2019 Jeg har nå hatt en skikkelig gjennomgang av skal/skal ikke og har slettet alle de automatiske opptakene av denne serien. Jeg har det bedre når jeg ikke følger med på veldig irriterende temaer på tv. Det holder med min egen virkelighet. Lykke til, dere andre som fortsetter. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #200 Del Skrevet 1. oktober 2019 Det skjer for mye rart i denne serien syntes jeg. Er nesten så jeg tror alt er skuespill. Det må det jo være? Ingen er så klin gale.....? Absolutt alle parene er horrible og utrolig dårlige matcher. Jeg forstår ikke helt greia. Hvorfor gidder de dette hvis det ikke er skuespill? Anonymkode: 100f1...98d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå