MissStiles Skrevet 10. november 2021 #1501 Del Skrevet 10. november 2021 Big Ed og Liz er forlovet!!!! 😲 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uglems Skrevet 10. november 2021 #1502 Del Skrevet 10. november 2021 Hehehe drama. Foreldrene til Sumit skal flytte inn til Jenny og Sumit for å se hvordan de har det og lære Jenny å bli indisk kone. 🙃 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 11. november 2021 #1503 Del Skrevet 11. november 2021 Uglems skrev (12 timer siden): Hehehe drama. Foreldrene til Sumit skal flytte inn til Jenny og Sumit for å se hvordan de har det og lære Jenny å bli indisk kone. 🙃 Jeg føler med henne. 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uglems Skrevet 11. november 2021 #1504 Del Skrevet 11. november 2021 Chroma skrev (1 time siden): Jeg føler med henne. 😛 Med moren eller Jenny? 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 11. november 2021 #1505 Del Skrevet 11. november 2021 Uglems skrev (2 timer siden): Med moren eller Jenny? 😂 Jenny. 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladidagogså Skrevet 12. november 2021 #1506 Del Skrevet 12. november 2021 Chroma skrev (22 timer siden): Jenny. 😛 moren og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 12. november 2021 #1507 Del Skrevet 12. november 2021 Jeg henger litt etter men eier ikke moren til Brandon noen selvinnsikt? Synes faren reagerte ganske upassende også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss~Audrey Skrevet 17. november 2021 #1508 Del Skrevet 17. november 2021 Herregud han der Brandon Brendan som er sammen med russiske Julia. Er han ti år? Skylder på Julia mens de sitter med foreldrene støtt og stadig for at hun kommer med te til han på morgen og at hun ikke bruker prevensjon?? Utrolig irriterende barnslig måte å være på 🥵 og Rebecca er plutselig ekstremt kontrollerende sjalu og selvbevisst fordi hun er eldre enn Zied? Han får aldri skille seg og han kan aldri få barn om de gifter seg? Skulle tro hun var fanatiker fra ISIL. Og han sutrete mannen til hun med Stein ansikt fra Ukraina. Hva er det han klager for hele tiden? Hun har rett i at han er kjip som får henne til å flytte dit for deretter å nekte å gi ring eller noe håp. Og hun der narko wibe dama i Belize? Hva er greia? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosatoast Skrevet 18. november 2021 #1509 Del Skrevet 18. november 2021 Har ikke sett noe siden august, noen som kan fortelle hvordan det går med Andrei og Libby? Håpa på at det ble slutt, for han er så jævlig kontrollerende mot hun... Menmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 18. november 2021 #1510 Del Skrevet 18. november 2021 Rosatoast skrev (11 minutter siden): Har ikke sett noe siden august, noen som kan fortelle hvordan det går med Andrei og Libby? Håpa på at det ble slutt, for han er så jævlig kontrollerende mot hun... Menmen Jeg synes ikke familien hennes er noe å slenge stumpen i været for heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VildeS Skrevet 18. november 2021 #1511 Del Skrevet 18. november 2021 Rosatoast skrev (17 minutter siden): Har ikke sett noe siden august, noen som kan fortelle hvordan det går med Andrei og Libby? Håpa på at det ble slutt, for han er så jævlig kontrollerende mot hun... Menmen På Instagram ser det ut som det går bra med dem, legger ut mye bilder sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosatoast Skrevet 18. november 2021 #1512 Del Skrevet 18. november 2021 padawan skrev (52 minutter siden): Jeg synes ikke familien hennes er noe å slenge stumpen i været for heller. Det kan man forsåvidt si om alle som er med i serien, orker ikke henge med lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123 eller noe Skrevet 21. november 2021 #1513 Del Skrevet 21. november 2021 Chroma skrev (På 11.11.2021 den 15.59): Jenny. 😛 De burde kanskje ryddet litt på kjøkkenet til de fikk besøk da. Eller bare ryddet det i det hele tatt. Har de bare latt alt stå som en søppelhaug siden de flyttet inn dit? Det er det jævligste kjøkkenet jeg har sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 22. november 2021 #1514 Del Skrevet 22. november 2021 skruttveig skrev (13 timer siden): De burde kanskje ryddet litt på kjøkkenet til de fikk besøk da. Eller bare ryddet det i det hele tatt. Har de bare latt alt stå som en søppelhaug siden de flyttet inn dit? Det er det jævligste kjøkkenet jeg har sett. Enig i at det så fælt ut. 😛 Sumit er jo superglad for at moren får Jenny til å rydde mens hun bare uffer seg. 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123 eller noe Skrevet 22. november 2021 #1515 Del Skrevet 22. november 2021 Ja, skjønner mora hans godt, selv om jeg er imot at foreldrene bestemmer hvem sønnen skal gifte seg med, men hun er sikkert bare lei seg fordi hun har lyst på barnebarn og Jenny er for gammel og bare vimer rundt i India uten å rydde eller noe! 😅 Men litt vel dramatisk å ta selvmord hele tiden fordi hun ikke får viljen sin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 22. november 2021 #1516 Del Skrevet 22. november 2021 skruttveig skrev (31 minutter siden): Ja, skjønner mora hans godt, selv om jeg er imot at foreldrene bestemmer hvem sønnen skal gifte seg med, men hun er sikkert bare lei seg fordi hun har lyst på barnebarn og Jenny er for gammel og bare vimer rundt i India uten å rydde eller noe! 😅 Men litt vel dramatisk å ta selvmord hele tiden fordi hun ikke får viljen sin! Veldig dramatisk. Men de er jo oppvokst i den kulturen i India. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tunaen Skrevet 23. november 2021 #1517 Del Skrevet 23. november 2021 skruttveig skrev (På 22.11.2021 den 9.45): Men litt vel dramatisk å ta selvmord hele tiden fordi hun ikke får viljen sin! Hvor mange ganger kan man ta selvmord?🤣 Moren er en ku, men Jenny burde bare let it go. De har jo ikke noe fremtid sammen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123 eller noe Skrevet 23. november 2021 #1518 Del Skrevet 23. november 2021 tunaen skrev (Akkurat nå): Hvor mange ganger kan man ta selvmord?🤣 Moren er en ku, men Jenny burde bare let it go. De har jo ikke noe fremtid sammen. Mange ganger i India! Ja hun bør reise tilbake til familien sin i USA, har håpet det for henne mange ganger. Hun er jo helt lost i India, gammel og hjelpesløs ute etter det blir mørkt, og forholdet startet ikke så bra heller siden Sumit catfishet henne, og han vil aldri gifte seg med Jenny før foreldrene er døde.. og dør alle av alderdom, ryker jo Jenny før dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 23. november 2021 #1519 Del Skrevet 23. november 2021 tunaen skrev (14 minutter siden): Moren er en ku, men Jenny burde bare let it go. De har jo ikke noe fremtid sammen. Jenny truer og truer med å dra tilbake til Usa men det virker ikke som om hun kommer til å gjøre det. Enten bør hun bare innse at han ikke kommer til å gifte seg med henne og godta det eller dra hjem. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uglems Skrevet 23. november 2021 #1520 Del Skrevet 23. november 2021 skruttveig skrev (På 21.11.2021 den 20.12): De burde kanskje ryddet litt på kjøkkenet til de fikk besøk da. Eller bare ryddet det i det hele tatt. Har de bare latt alt stå som en søppelhaug siden de flyttet inn dit? Det er det jævligste kjøkkenet jeg har sett. Det så helt jævlig ut. En skulle tro at en voksen dame som henne visste hvordan å rydde.. skruttveig skrev (På 22.11.2021 den 9.45): Ja, skjønner mora hans godt, selv om jeg er imot at foreldrene bestemmer hvem sønnen skal gifte seg med, men hun er sikkert bare lei seg fordi hun har lyst på barnebarn og Jenny er for gammel og bare vimer rundt i India uten å rydde eller noe! 😅 Men litt vel dramatisk å ta selvmord hele tiden fordi hun ikke får viljen sin! Jeg synes det er rart at hun ikke kan noe om indisk kultur, når hun har bodd der så lenge, ikke noe språk ingenting.. MissStiles skrev (4 timer siden): Jenny truer og truer med å dra tilbake til Usa men det virker ikke som om hun kommer til å gjøre det. Enten bør hun bare innse at han ikke kommer til å gifte seg med henne og godta det eller dra hjem. Hun er bare dramatisk.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå