AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #681 Del Skrevet 29. april 2020 2 minutter siden, The Kitten skrev: Ashley og Jay har kontakt igjen. De har giftet seg på nytt. Er bare og sjekke ut kontoen til Ashley på Instagram. Anonymkode: 873f2...322 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #682 Del Skrevet 29. april 2020 16 timer siden, oxycodone skrev: Syns de hopper så frem og tilbake i sesonger og personer på tlc. Jeg har tydeligvis begynt å se på dette for sent, for nå sender de vel bare repriser? Anyways, syns egentlig de fleste parene virker falske. Tror det er veldig mange som er ute etter green card. Blir hvertfall krasj i de forholdene mannen er muslim virker det som. Alex og Loren, Paola og Russ virker ekte Du må seriøst oppdatere deg på hvem som er sammen/gift og hvem som ikke er det og blity skilt. Anonymkode: 873f2...322 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #683 Del Skrevet 29. april 2020 https://www.instagram.com/ashleye_90/?hl=nb Anonymkode: 873f2...322 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bienvilleparish Skrevet 29. april 2020 #684 Del Skrevet 29. april 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må seriøst oppdatere deg på hvem som er sammen/gift og hvem som ikke er det og blity skilt. Anonymkode: 873f2...322 Ja, jeg vet at de to parene jeg nevnte er sammen og har fått barn. Hvorfor så nebbete? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 29. april 2020 #685 Del Skrevet 29. april 2020 3 minutter siden, oxycodone skrev: Hvorfor så nebbete? Dette er tross alt KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #686 Del Skrevet 29. april 2020 Du som sa at det hopper i sesonger. Nye episoder er tirsdag kl 20 på TLC. Resten av døgnet er det repriser fra mange sesonger. Anonymkode: 4c635...c84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #687 Del Skrevet 30. april 2020 18 hours ago, AnonymBruker said: Du må seriøst oppdatere deg på hvem som er sammen/gift og hvem som ikke er det og blity skilt. Anonymkode: 873f2...322 Nei, det må man seriøst ikke Anonymkode: 338d7...7c0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #688 Del Skrevet 30. april 2020 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det må man seriøst ikke Anonymkode: 338d7...7c0 Jo det må man før å kunne holde seg oppdatert. Om du ser gjennom de siste sidene så er det blanding av gamle å nye sesonger som det snakkes om. Anonymkode: 873f2...322 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #689 Del Skrevet 30. april 2020 18 timer siden, oxycodone skrev: Ja, jeg vet at de to parene jeg nevnte er sammen og har fått barn. Hvorfor så nebbete? Her er det en link på de 15 parene som har fått barn sammen som har deltatt på 90 days. https://www.tvinsider.com/gallery/90-day-fiance-couples-babies/#1 Anonymkode: 873f2...322 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ranunkelen Skrevet 30. april 2020 #690 Del Skrevet 30. april 2020 Hvorfor får jeg ikke sett de nyeste episodene som har gått på TLC, plutselig? Pleier å finne episodene i programarkivet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #691 Del Skrevet 30. april 2020 På 28.4.2020 den 21.33, AnonymBruker skrev: Det er på tirsdager. Ser på nå. Anonymkode: 4c635...c84 Ja, men jeg har jo selvfølgelig sett alt på dplay🤷🏼♀️ Anonymkode: f7e74...061 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #692 Del Skrevet 5. mai 2020 Ny sesong på dplay i dag🙌🏻 Anonymkode: f7e74...061 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bienvilleparish Skrevet 5. mai 2020 #693 Del Skrevet 5. mai 2020 Herregud, Veronica irriterer meg. Virker så påtatt, overdreven og desp etter å fremstå som kul. Spess på pillow talk. Pr kåt i tillegg da hun egentlig ikke har noe på programmet å gjøre. Tipper hun og Tim puler som faen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #694 Del Skrevet 5. mai 2020 7 minutter siden, oxycodone skrev: Herregud, Veronica irriterer meg. Virker så påtatt, overdreven og desp etter å fremstå som kul. Spess på pillow talk. Pr kåt i tillegg da hun egentlig ikke har noe på programmet å gjøre. Tipper hun og Tim puler som faen. Han valgte ha henne med da han ble med på serien fordi da kunne hun fortelle sin del av grunnen til brudd etc. Hun er tross alt den som står han nærmest og kjenner han best. Men det var unøecndig av henne å gi han tilbak forlovelses ringen som han så fridde igjen med til hun colombianske frøken. Anonymkode: 873f2...322 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bienvilleparish Skrevet 5. mai 2020 #695 Del Skrevet 5. mai 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han valgte ha henne med da han ble med på serien fordi da kunne hun fortelle sin del av grunnen til brudd etc. Hun er tross alt den som står han nærmest og kjenner han best. Men det var unøecndig av henne å gi han tilbak forlovelses ringen som han så fridde igjen med til hun colombianske frøken. Anonymkode: 873f2...322 Men hvorfor er det nødvendig å høre hennes versjon av bruddet? Ingen andre har vel eksene sine med bortsett fra de som ble viet av ekskona. Synes bare hun er too much. Forstår jeniffer godt. Hadde heller ikke likt kontakten han har med eksen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #696 Del Skrevet 5. mai 2020 3 minutter siden, oxycodone skrev: Men hvorfor er det nødvendig å høre hennes versjon av bruddet? Ingen andre har vel eksene sine med bortsett fra de som ble viet av ekskona. Synes bare hun er too much. Forstår jeniffer godt. Hadde heller ikke likt kontakten han har med eksen Alle som er med på det showet har med en eller flere som står dem nær som kan fortelle litt om hvem personen er og hvorfor personen har valgt å reise så langt før og finne kjærligheten. Når det gjeld Tim så ble det til at det ble Veronica siden han har ei datter med henne. Og de har et godt vennskap. Slik jeg ser det og forstår det så har vennskapet deres utviklet seg rundt datteren til et bedre vennskap. Hadde de ikke hatt et felles barn sammen så ville hun ikke vært med på serien. Anonymkode: 873f2...322 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #697 Del Skrevet 5. mai 2020 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle som er med på det showet har med en eller flere som står dem nær som kan fortelle litt om hvem personen er og hvorfor personen har valgt å reise så langt før og finne kjærligheten. Når det gjeld Tim så ble det til at det ble Veronica siden han har ei datter med henne. Og de har et godt vennskap. Slik jeg ser det og forstår det så har vennskapet deres utviklet seg rundt datteren til et bedre vennskap. Hadde de ikke hatt et felles barn sammen så ville hun ikke vært med på serien. Anonymkode: 873f2...322 Han er da ikke faren til datteren hennes? Bare vært sammen med Veronica og vært en farsfigur for jenta? Anonymkode: 4e155...ba9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #698 Del Skrevet 5. mai 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er da ikke faren til datteren hennes? Bare vært sammen med Veronica og vært en farsfigur for jenta? Anonymkode: 4e155...ba9 Han anser seg som faren hennes siden hun var 6år gamel (?).Det samme gjør Veronica og selv om begge vet at han ikke er jentas Biofar. Anonymkode: 873f2...322 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #699 Del Skrevet 6. mai 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Ny sesong på dplay i dag🙌🏻 Anonymkode: f7e74...061 Er det Before the 90 days? Eneste jeg finner som har ny sesong.... Anonymkode: 73eba...547 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #700 Del Skrevet 6. mai 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det Before the 90 days? Eneste jeg finner som har ny sesong.... Anonymkode: 73eba...547 Ja by sesong av BEFORE the 90 days. Den er bedre enn vanlig 90 days synes jeg personlig. Anonymkode: e1464...065 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå