Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter med extrem hard og tørr hud på bena. Under hælene, tåputene og tærne. Filer føttene mine ukentlig. Prøvde footner exfoliating socks, men de hjalp nesten ikke. Tok bare litt. Noen som har tips? Det begynner faktisk å gjøre vondt :(

Anonymkode: bfe41...c36

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sliter med det samme, og finner egentlig ingen løsning på det. Smører med fotkrem på kvelden, og det har vel kanskje hjulpet bittelitt, men ikke så mye at jeg jubler over det. 

Anonymkode: 73dcf...23c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg slet med hard hud under føttene. Hadde noen grusomme harde prikker som var svært smertefulle å trø på om jeg la vekten litt feil 😵 

Så opererte jeg foten for Halix Valgus, måtte ha på gips på foten i ~6 uker, altså fikk da ikke vasket foten på 6 uker. Følte meg jo helt grusom og ekkel! 

MEN 🎉🎉 

Med gipsen av, skrubbet jeg foten skikkelig i dusjen. Den var inntørka og ekkel, men masse hud ble skrapt av og alt, absolutt alt av hard hud forsvant 🙀

Disse «baby foot» greiene som selges, dette var virkelig en «baby foot» forvandling! Det er nå ... 5 år kanskje siden operasjonen, og enda er ikke den skikkelige harde huden tilbake. Foten er blitt litt herdet, ikke like silkemyk babyhud lengre, men ingen områder noe sted med hard hud :) 

Så om dere orker å gjennomføre noe slikt med vilje 👍🏻 Glad jeg ble «tvunget» til å være skittne og ekkel i noen uker, for ja det var en helt utorlig tranformasjon :) 

Anonymkode: cfdb9...13a

AnonymBruker
Skrevet

Du kan sette føttene i en balje med lunkent vann, og gjerne litt såpe. Da blir det lettere å fjerne den harde huden. 

Ellers så kan du ta en tur til en fotpleier og få ordnet føttene der. Da fjerner hard hud og klipper neglene.

Anonymkode: 6c076...fdb

AnonymBruker
Skrevet

Fotfil fra Microplane gjør susen på en helt annen måte enn disse pappfilene. 

Anonymkode: f1c48...ed9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjøpt en krukke med krem som heter «Hælbalsam» den er kjempebra! 

Anonymkode: 144f1...742

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...