grenlandsmann-40 Skrevet 3. mai 2019 #1 Skrevet 3. mai 2019 (endret) Har i litt over 1 år slitt med at min samboer mangler sexlyst og er lite fokus fra hennes side til og endre det. Begge er rundt 40 år og er veldig aktive og trener mye, mens min sexlyst har skutt til himmels og jeg føler meg helt på topp er det motsatt med henne,, er ikke det vanlig at man får økt sexlyst ved og holde seg i god form ???? Har vel alltid lest dette og trodd på det. Blir jo litt trasig når man føler sexlivet er over rundt 40. Endret 5. mai 2019 av grenlandsmann-40
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #2 Skrevet 3. mai 2019 Det trenger ikke være over selv om det er stillstand for øyeblikket. Nå kan jeg bare snakke for meg selv men da jeg var i den alderen hadde jeg null interesse selv. Absolutt ingen sexlyst overhodet. Hvorfor vet jeg ikke. At hun ikke har noe fokus på det er nok rett og slett at når man ikke føler behovet så kjennes det heller ikke ut som et problem... For min del "gikk det over" når jeg rundet 50. I dag er jeg rett og slett sur for alle årene jeg føler jeg gikk glipp av, hadde jeg tenkt meg om så hadde jeg tatt en tur til legen og fått sjekket at alt var i orden. Men som sagt, i og med at jeg ikke følte behovet... Har ingen råd å gi, jeg tror majoriteten av befolkningen kommer i deres situasjon en eller annen gang. Dere kan nok snakke til dere blir blå, alt avhenger likevel av at hun må ønske å endre situasjonen. Anonymkode: 7727d...b3a
Hr. Aktiv Skrevet 3. mai 2019 #3 Skrevet 3. mai 2019 7 timer siden, grenlandsmann-40 skrev: Har i litt over 1 år slitt med at min samboer mangler sexlyst og er lite fokus fra hennes side til og endre det. Begge er rundt 40 år og er veldig aktive og trener mye, mens min sexlyst har skutt til himmels og jeg føler meg helt på topp er det motsatt med henne,, er ikke det vanlig at man får økt sexlyst ved og holde seg i god form ???? Har vel alltid lest dette og trodd på det. Blir jo litt trasig når man føler sexlivet er over rundt 40. Problemet ligger fra halsen og opp til henne derfor er det vanskelig å få gjort noe med det såfremt du ikke finner en måte å komme inn der på. Hun er tydeligvis ikke interessert i at du skal inn der for å se. Så da hjelper det lite om du bruker all din tid å energi på hus, hjem osv. Dette vil ikke bedres uansett. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå