AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #1 Skrevet 3. mai 2019 Sossene hadde personlighet. Hipsterne har ikke personlighet, jo. Hipstere er kjedelige. 😞 De kunne jo i det minste hatt en «grunn» for oppførselen sin. (Gjelder ikke hipstere med personlighet) Anonymkode: 8af96...347
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #2 Skrevet 3. mai 2019 Jeg vil påstå at sossene på ungdomsskolen min i 2007-2010 var ganske personlighetsløse de også. Kjedelige, samme eller ingen meninger, alle gikk kledd likt, de hang bare med hverandre og de så ned på andre. MEN det var inntrykket jeg fikk av de som trodde de var kule som 14-åringer, mens jeg var litt emo, leste hundre bøker på et år, og var helt ærlig likevel ganske dum fordi jeg var tross alt 14 selv også. Det er veldig lett å dytte mennesker man ikke kjenner godt, men i stedet kun observerer utenfra, inn i en stereotype og anta at alle som kler seg på en viss måte eller er opptatt av hjemmebrygga øl har tilnærmet lik personlighet, men det trenger de jo absolutt ikke å ha. Jeg syns man skal være forsiktig med å gjøre slikt, særlig når man er voksen, og bør ha tilegnet seg analytiske ferdigheter, refleksjon og selvinnsikt. At en 14-åring dømmer noen av på tynt grunnlag er selvsagt, at noen ti år eldre eller mer gjør det er ignorant. Anonymkode: 29dff...688
I Grosny Skrevet 3. mai 2019 #3 Skrevet 3. mai 2019 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Sossene hadde personlighet. Hipsterne har ikke personlighet, jo. Hipstere er kjedelige. 😞 De kunne jo i det minste hatt en «grunn» for oppførselen sin. (Gjelder ikke hipstere med personlighet) Anonymkode: 8af96...347 Jeg tror ungdomskolen rett etter tusenårsskiftet var bra. Mitt inntrykk var at alle stiler var lov den gangen, og det ble mer mangfold og personlig preg. Snakker du om skikkelig stilig stil, som overgår sossene så det fyker, så se på stilobatene stilagerne i Moskva for ca 60 år siden. Endret 3. mai 2019 av I Grosny
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #4 Skrevet 3. mai 2019 2 minutter siden, I Grosny said: Jeg tror ungdomskolen rett etter tusenårsskiftet var bra. Mitt inntrykk var at alle stiler var lov den gangen, og det ble mer mangfold og personlig preg. Snakker du om skikkelig stilig stil, som overgår sossene så det fyker, så se på stilobatene i Moskva for ca 60 år siden. Stilobatene? Anonymkode: 322ad...e6b
I Grosny Skrevet 3. mai 2019 #5 Skrevet 3. mai 2019 (endret) 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stilobatene? Anonymkode: 322ad...e6b Jeg klarer ikke å finne de på google, prøvde å skrive стидобат, men fikk bare søyler. Stilobatene Stilagerne var mote-opposisjonelle som blant annet fikk tak i ulovlig importerte greier fra vest: Jeg skal spørre litt mer om det og fortelle mer senere. Det jeg har hørt om dem virket veldig visuelt spennende. De risikerte noe for å jåle seg opp. Kanskje jeg husket feil, at de var stilagere? Jeg tror jeg husket feil. Korrigert. Endret 3. mai 2019 av I Grosny
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå