Gå til innhold

Ferske kyllingprodukter fra Prior

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det noen som har kjøpt av disse ferske kyllingproduktene fra Prior(filet, kjøttdeig, karbonader mm som ligger i gule esker), og som har reagert på lukta da de åpnet disse?

Åpnet nettopp en eske med kyllingkjøttdeig, og lukta som kom ut var mildt sagt jævlig.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Kjøper sjeldent sånt. Synes kylling/kalkunvariantene av grillpølse, vossakorv, karbonader osv ikke smaker så godt.

Når det gjelder lukten; Har jeg ikke hørt at det tilsettes en spesiell gass i forpakningene for at holdbarheten skal bli bedre+?

Men ante ikke at det luktet noe.

Skrevet

Jepp, det lukter ille. Men sånn er det når man kjøper kjøttdeig og annet kjøtt som er pakket på samme måten også. Litt lufting er alt som skal til for å få vekk lukta. Produktet er like bra.

Gjest gjest1
Skrevet

Kyllingprodukter kan lukte noe, men dette skal gi seg kjapt! Hvis lukter henger i produktet er det dårlig. Det er dessverre slik at gassen de bruker skaper noe lukt. Men det skal gi seg etter kun at produktet har blitt "luftet". Kylling som er dårlig lukter utpreget råttent, og vil ikke tape seg i lukt.

Caro

Gjest Formosiss
Skrevet

Har aldri reagert på noe luft. Kjøper mange av disse produktene :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja har og merket den lukta før, men ikke så ille og intenst. Luktet i hele huset.

Gjest Formosiss
Skrevet

Oh geezuz. Jeg skal jammen meg tenke meg godt om før jeg kjøper noe med egg fra en kafè eller lignende neste gang. Ugh, og jeg som har vært så naiv at jeg har trodd at de har kokt og skrelt de selv :kvalm:

Skrevet

Gjør det noe om de ikke har? Er ikke noe forskjell på det da, bortsett fra at eggene er formet til pølser. Det er ikke noe annet enn egg, liksom.

Skrevet
Er det noen som har kjøpt av disse ferske kyllingproduktene fra Prior(filet, kjøttdeig, karbonader mm som ligger i gule esker), og som har reagert på lukta da de åpnet disse?

Åpnet nettopp en eske med kyllingkjøttdeig, og lukta som kom ut var mildt sagt jævlig.

Jaaaa. Jeg har merket det 2 ganger med kyllingkjøttdeigen og trodde de var dårlige så jeg kastet de. Fikk til slutt vite at de skulle være sånn.. men fy som det stinker. :veldigsur:

Gjest Formosiss
Skrevet
Gjør det noe om de ikke har? Er ikke noe forskjell på det da' date=' bortsett fra at eggene er formet til pølser. Det er ikke noe annet enn egg, liksom.[/quote']

Tenkte mest på eggene i lake og slikt. Satt og så på alt som fantes der. Egg i lake, eggehvite på kartong og slike ting. Merket meg at det var lassevis med tilsetningsstoffer/konserveringsmiddel i dem. Det synes jeg ikke noe om :-)

Skrevet

Ok, sånn sett. Jeg trodde det bare var de eggepølsene du reagerte på, for såvidt jeg så, så var det kun egg og ikke noe annet. Og det er jo ikke noe ekkelt med det.

Men både du og jeg har sikkert spist uante mengder slike produkter allerede, så jeg gidder ikke å reagere på det. ;)

Gjest Formosiss
Skrevet

Hehe, jeg spiser sjeldent egg og lignende når jeg ikke har kjøpt det selv. Kanskje fordi jeg sjeldent kjøper meg mat ute på kafè/restaurant?

Men synes mye av de tilsetningsstoffene er unødvendige.

Men, en annen ting - det så ut som om det var veldig mye god mat der - men hvor i all verden får man kjøpt det? F.eks. fylte kyllingbryst og slikt.

Skrevet

Det er nok storkjøkken-produkter. Jeg har aldri sett mye av det der i butikkene iallfall.

Gjest Formosiss
Skrevet

Mm. For kyllingburgeren der er de McD. bruker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...