Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lyst til å begynne med kampsport igjen da det sist gjorde underverker for helsen min, både fysisk og psykisk. Jeg har tidligere trent en stilart innen Karate, men den finnes ikke i Trondheim og jeg er derfor åpen for å prøve noe helt nytt. Forslag tas i mot.

Saken er at jeg har en del fysiske og mentale skrupler som gjør at jeg er litt avhengig av trenere/klubber som er ålreit i forhold til dette. Jeg kan f.eks. ikke alltid sitte på kne(vi satt på kne og hilste slik i min gamle klubb), det varierer med dagsform. Det gjør også min mentale helse som akkurat nå for tiden er ekstra skjør.
Jeg er ikke interessert i å konkurrere om det har noe å si.

Anonymkode: 20865...2cb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lyst til å begynne med kampsport igjen da det sist gjorde underverker for helsen min, både fysisk og psykisk. Jeg har tidligere trent en stilart innen Karate, men den finnes ikke i Trondheim og jeg er derfor åpen for å prøve noe helt nytt. Forslag tas i mot.

Saken er at jeg har en del fysiske og mentale skrupler som gjør at jeg er litt avhengig av trenere/klubber som er ålreit i forhold til dette. Jeg kan f.eks. ikke alltid sitte på kne(vi satt på kne og hilste slik i min gamle klubb), det varierer med dagsform. Det gjør også min mentale helse som akkurat nå for tiden er ekstra skjør.
Jeg er ikke interessert i å konkurrere om det har noe å si.

Der finnes både karate, kickboksing, MMA, ju jitsu osv i Trondheim. Bruk google.. 

Anonymkode: f11b4...fa8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har trent i en av WIKF sine klubber i nesten 15 år, og kan anbefale det på det sterkeste: http://www.wikf.no/klubber/lilleby-kk

Instruktøren er kjempehyggelig. Han kommer garantert til å vise hensyn til plagene dine. Jeg har trent med ham mange ganger på samlinger, og han er en kjernekar. 

Anonymkode: a327e...fd1

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Der finnes både karate, kickboksing, MMA, ju jitsu osv i Trondheim. Bruk google.. 

Anonymkode: f11b4...fa8

Jeg kan ikke akkurat google meg frem til hvordan trenerne er... Jeg spør bare om forslag i samme slengen i tilfelle det er noe jeg ikke har tenkt på/kommet over.

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har trent i en av WIKF sine klubber i nesten 15 år, og kan anbefale det på det sterkeste: http://www.wikf.no/klubber/lilleby-kk

Instruktøren er kjempehyggelig. Han kommer garantert til å vise hensyn til plagene dine. Jeg har trent med ham mange ganger på samlinger, og han er en kjernekar. 

Anonymkode: a327e...fd1

Takk for tips!:) Det var oppmuntrende å høre, og Trondheimsavdelingen ligger ikke kjempelangt unna heller:)

Flere må gjerne komme med innspill.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...