Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2005 #1 Skrevet 23. april 2005 Hva setter dere som krav for deres kjærester? Jeg har en kjæreste, men vi bor ikke sammen. Kan dere snakke med han/henne om alt og er dere samstemte, tar han/hun deg meg på råd, eller gjør dere det meste for dere selv?
kariannemor Skrevet 23. april 2005 #2 Skrevet 23. april 2005 Vi setter ingen krav......!!!! Men snakker stort sett om det meste, og avgjørelser som er viktige tar vi sammen.. Mens mindre viktige kan vi ta for oss selv.. Stort sett er vi enige om det meste, men det hender vi har våre diskusjoner vi som andre
Cata Skrevet 24. april 2005 #3 Skrevet 24. april 2005 Tror ikke noen av oss setter krav. Men vi sørger for å si fra til hverandre om planer vi har lagt og hvordan vi kan tenkes oss å gjøre ting, og så tar vi en liten diskusjon på temaet hvis den annen part ikke er enig.
Trampe Skrevet 24. april 2005 #4 Skrevet 24. april 2005 Jeg setter som krav til min mann at han hører på meg når jeg vil si noe, men ikke at han er enig i det jeg sier. Han tar ingen store avgjørelser uten at jeg vet om det - eller omvendt. Jeg kan snakke med han om alt. Vi kan begge gi oss dersom vi er uenige om noe, eller ganske enkelt bli enige om at vi er uenige. Såklart diskuterer vi, det ville jo blitt kjedelig dersom vi var enige i alt men krangle gjør vi veldig sjelden. Mye bedre å kose enn å krangle Nå skal det sies at jeg ikke har sagt til han: "dette er mine krav" men det kom naturlig...om dere skjønner hva jeg mener...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå