Cupcake Skrevet 23. april 2005 #1 Skrevet 23. april 2005 Har hørt noe om at bruk av ørepropper kan forstyrre balanseevnen. Er dette sant? Har naboer som innimellom spiller HØY musikk kl. 3 på natta, og vurderer nå å gå til innkjøp av et par propper for å redde nattesøvnen.
Gjest Gjesta Skrevet 23. april 2005 #2 Skrevet 23. april 2005 Det hørtes litt rart ut, synes jeg. Balansenerven ligger jo dypt inne i øret, mens slike ørepropper kun blokkerer den ytre øregangen. Jeg bruker ørepropper når jeg sykler, pga vinden, og det funker i hvertfall utmerket.
Dru Skrevet 23. april 2005 #3 Skrevet 23. april 2005 I forbindelse med jobb har jeg brukt ørepropper mye, og verken jeg eller noen jeg kjenner har hatt problemer med det. Det kan være litt ubehagelig i starten med det at noe presser på øregangen, men det går fort over. Balansenerven tror jeg ikke du skal bekymre deg over.
Gjest gjest1 Skrevet 23. april 2005 #4 Skrevet 23. april 2005 Skal forbi trommehinnen før du forstyrrer balansenerven, og det klarer du neppe med en ørepropp.
Cupcake Skrevet 28. april 2005 Forfatter #5 Skrevet 28. april 2005 Hvor tett blir det egentlig? Blir det så tett at du ikke hører vekkerklokken f.eks?
Dru Skrevet 28. april 2005 #6 Skrevet 28. april 2005 Hvor tett blir det egentlig? Blir det så tett at du ikke hører vekkerklokken f.eks? Det kommer helt an på hvilken type du bruker. Hvis du går på et apotek med godt utvalg, så har de helt sikkert flere. Så er det bare å spørre om de vet hvor tette proppene er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå