Gå til innhold

Sliter ut undertøyet. Hvor ofte kjøper du undertøy?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mitt blir så for slitt, så må kjøpe hvert år. Hva med deg?

Anonymkode: f5810...99c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mine blir slitt etter et par måneder. Alt er kasta og byttet ut etter 6 mnd. 

Anonymkode: 0a5e5...fb0

Skrevet

Mitt varer i årevis. Skifter hver dag og vasker på 60 grader ... Kanskje jeg har mye mer enn dere siden mitt holder så lenge 🤔

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er svært billig i drift. Sverger til bomullshipstere i 3 pk fra HM og kjøper én og annen 30kr bh der når jeg finner en som passer. På et eller annet tidspunkt vasker jeg hull i ting, men det kan ta mange år.

Anonymkode: 5ee58...792

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har det i flere år, men da er det gjerne hullete. 1 år er vel ikke så kort, men spørs kanskje litt hvordan du vasker det. Jeg vasker på 40 grader. Du kan forsøke med sånn vaskepose?

Anonymkode: 944c9...bd3

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, altflyter skrev:

Mitt varer i årevis. Skifter hver dag og vasker på 60 grader ... Kanskje jeg har mye mer enn dere siden mitt holder så lenge 🤔

Hvor mye har du da?😊

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye har du da?😊

Aner faktisk ikke. Kjøper stort sett hipster på hm eller sparkjøp... 30 kanskje? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg også har mine truser lenge. Bruker kun bomullstruser da, fra Pierre Robert og Stormberg. vasker de på 90 grader. Har ikke kastet en eneste truse på 20 år, selv om jeg stort sett bruker og vasker de samme 15 trusene. (Jeg har flere truser i skapet som ikke er brukt ennå).

Anonymkode: bc644...995

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sikkert 100 truser, så da varer det ganske lenge. :P Jeg kaster når det begynner å bli misfarget, flekkete og hullete. Liker ikke å bruke truser i mange år, har en følelse av at det ikke blir ordentlig rent og at lukter henger igjen i stoffet (slik som med klær, svettelukta går aldri helt bort til tross for at det vaskes på 60-90 grader). Kjøper nytt 1-2 ganger i året.

Anonymkode: 94dea...08c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...