sigrid106 Skrevet 2. mai 2019 #1 Skrevet 2. mai 2019 Jeg lagde meg en liten oversikt over farger på undertøyet jeg bruker. Da fikk jeg se at det var mye fargen sort jeg hadde. Både i strømper/strømpebukse, truser og bher. Sort er tydeligvis det jeg kjøpt mest av. Er det flere av dere som gjør det samme som bare har sort undertøy?
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #2 Skrevet 2. mai 2019 Mye sort, men også noe lilla og rødt. Har få BH' da jeg skjeldent eller aldri bruker det. Anonymkode: 05b1c...040
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #3 Skrevet 3. mai 2019 Synes ikke sort undertøy er fint, så det har jeg ikle. Ingen kler sort. Anonymkode: 034e4...b57
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #4 Skrevet 3. mai 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes ikke sort undertøy er fint, så det har jeg ikle. Ingen kler sort. Anonymkode: 034e4...b57 Det er din mening. Hva slags farge man skal ha på undertøyet, bør avgjøres av hva som er praktisk, hvordan det synes under andre klær. Ikke av hvilken farge undertøy man kler. Svarr undertøy gråner ikke i vask, får ikke synlige mensflekker osv. Anonymkode: e35ab...b9c 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #5 Skrevet 3. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er din mening. Hva slags farge man skal ha på undertøyet, bør avgjøres av hva som er praktisk, hvordan det synes under andre klær. Ikke av hvilken farge undertøy man kler. Svarr undertøy gråner ikke i vask, får ikke synlige mensflekker osv. Anonymkode: e35ab...b9c Ja det er min mening, det er vel det som er poenget, ikke skrive andres mening her. Anonymkode: 034e4...b57
Perelandra Skrevet 3. mai 2019 #6 Skrevet 3. mai 2019 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Perelandra, mod.
Meadow Skrevet 3. mai 2019 #7 Skrevet 3. mai 2019 Har bare sort undertøy, bortsett fra 1 hudfarget bh, som jeg bruker under lyse overdeler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå