Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skriver bacheloroppgave nå, og det er 3 uker til innlevering. Jeg kjenner at jeg gruer meg til å innlevere den og få karakter på den, fordi jeg er redd for å få stryk eller E. Jeg lurer derfor på om det skal mye til for å stryke eller få E? 

Anonymkode: f803e...8f0

Videoannonse
Annonse
Gjest Fjeud
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skriver bacheloroppgave nå, og det er 3 uker til innlevering. Jeg kjenner at jeg gruer meg til å innlevere den og få karakter på den, fordi jeg er redd for å få stryk eller E. Jeg lurer derfor på om det skal mye til for å stryke eller få E? 

Skal veldig mye til for å stryke, spesielt om du går et humanistisk fag hvor vurderingskriteriene er litt vagere, ettersom fakultetet får statsstøtte basert på antall bestått.

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Alle føler det på samme måte. Jeg også, og medstudentene mine. Ta det helt me ro, det er normalt.

Anonymkode: 79bed...20a

AnonymBruker
Skrevet

Sammenlagt for alle studiesteder i Norge, så var det litt over 3% som fikk E eller strøk på bacheloroppgaven. Eller med andre ord, 97% fikk karakter D eller høyere.

Anonymkode: 6410c...ee0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det skal litt til å få en dårlig karakter på en større oppgave. Jeg har strøket på en hjemmeeksamen én gang, men det var fordi oppgaven var skikkelig dårlig formulert slik at jeg misforsto oppgaven, og jeg ble ikke ferdig heller fordi jeg greide å skrive 4000 ord om noe som ikke ga mening. Ellers har jeg alltid at C eller over, og jeg føler ikke at jeg er noe kjempe flink. 

Fikk du ikke velge tema til oppgaven selv? Det går så bra så. 

Anonymkode: cd7f9...9ed

Skrevet (endret)
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det skal litt til å få en dårlig karakter på en større oppgave. Jeg har strøket på en hjemmeeksamen én gang, men det var fordi oppgaven var skikkelig dårlig formulert slik at jeg misforsto oppgaven, og jeg ble ikke ferdig heller fordi jeg greide å skrive 4000 ord om noe som ikke ga mening. Ellers har jeg alltid at C eller over, og jeg føler ikke at jeg er noe kjempe flink. 

Fikk du ikke velge tema til oppgaven selv? Det går så bra så. 

Anonymkode: cd7f9...9ed

Okei, det var litt betryggende å høre at det skal litt til for å få en dårlig karakter. Jeg fikk velge tema til oppgaven selv, så jeg tror nok det skal gå fint siden jeg syntes det er interessant. Er bare så redd for å gjøre en slurvefeil som trekker veldig mye ned. Har ikke begynt på drøftingen ennå, men regner med å bli ferdig i hvert fall en uke før innlevering. Vi får se hvordan det går...

Jeg er TS, forresten.

Endret av Skribent09
Skrevet
8 timer siden, Skribent09 skrev:

Okei, det var litt betryggende å høre at det skal litt til for å få en dårlig karakter. Jeg fikk velge tema til oppgaven selv, så jeg tror nok det skal gå fint siden jeg syntes det er interessant. Er bare så redd for å gjøre en slurvefeil som trekker veldig mye ned. Har ikke begynt på drøftingen ennå, men regner med å bli ferdig i hvert fall en uke før innlevering. Vi får se hvordan det går...

Jeg er TS, forresten.

Har du veileder, og bruker du denne? Da skal du i såfall ha fått noen signal på om du er helt ute på viddene, eller om du er innafor. Lykke til!

Skrevet
25 minutter siden, Fotballmamma skrev:

Har du veileder, og bruker du denne? Da skal du i såfall ha fått noen signal på om du er helt ute på viddene, eller om du er innafor. Lykke til!

Ja, har veileder! Det er en stund siden sist vi møttes, men skal på nytt møte på mandag. Takk! 😊

• Liker 1
Skrevet

Så lenge du har skrevet alt som skal med får du 99 % sikkert godkjent. Dersom du ikke har vært innom alle emnene derimot er det større sjanse for F. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...